Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate si intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avize, acorduri si autorizatii


Detaliu pentru invitatia numarul 187137
Autoritate contractanta
Comuna Copalnic Manastur (Consiliul Local)
Cod de identificare fiscala: 3695115
Adresa: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures, Copalnic-Manastur
Telefon: 0262-497003
Fax: 0262-497455
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate si intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avize, acorduri si autorizatii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate si intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avize, acorduri si autorizatii pentru obiectivul: " Modernizare strazi secundare de interes local in localitatea Copalnic Manastur, comuna Copalnic Manastur, judetul Maramures"
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.11.2008 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 08.12.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Copalnic Manastur, nr. 225 A, jud. Maramures
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.12.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Copalnic Manastur ( sediul Primariei ) nr. 225 A, jud. Maramures.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cifra medie de afaceri, i ultimii 3 ani, minim 200.000 lei;Pentru societatile nou infiintate minim 100.000 lei pentru ultimul an de functionare;Prestari de servicii similare (minim 3 contracte in valoare de cel putin 100.000 lei);Recomandari de la beneficiari si procese berbale de receptie a serviciilor;Certificate de atestare a platii taxelor si impozitelor, la bugetul de stat si bugetul local, la data de 31.07.2008;
- Certificat constatator emis de ORC, in original;Certificat ISO 9001:2000) in termen de valabilitate sau echivalente;garantia de participare 1500 lei;
CS si DA se pot obtine de la sediul AC, pana in data de 04.12.2008, ora. 14.00.Pret 150 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer