Achizitie publica - Studiu de impact asupra mediului, Raport la studiul de impact asupra mediului, generat de scoaterea definitiva din fondul forestier a suprafetei de 80 de ha, teren cu vegetatie forestiera, amplasat in cadrul Ocolului Silvic Tg ? Jiu, UP I Stramba, pentru
Detaliu pentru invitatia numarul 344297
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344297/26.03.2013
Denumire contract: Studiu de impactasupra mediului, Raport la studiul de impact asupra mediului, generat de scoaterea definitiva din fondul forestier a suprafetei de 80 de ha, teren cu vegetatie forestiera, amplasat in cadrul Ocolului Silvic Tg ? Jiu, UP I Stramba, pentru continuarea lucrarilor de extragere a lignitului in cadrul perimetrului de licenta al Carierei Pinoasa ? EMC Rovinari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25B, ROVINARI, Romania, cod postal: 215.400, telefon: +40 253372556, fax: +40 253372527, persoana de contact: Registratura EMC Rovinari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EMC Rovinari, str.Energeticianului nr.25B , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de impactasupra mediului, Raport la studiul de impact asupra mediului, generat de scoaterea definitiva din fondul forestier a suprafetei de 80 de ha, teren cu vegetatie forestiera, amplasat in cadrul Ocolului Silvic Tg ? Jiu, UP I Stramba, pentru continuarea lucrarilor de extragere a lignitului in cadrul perimetrului de licenta al Carierei Pinoasa ? EMC Rovinari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Studiu de impactasupra mediului, Raport la studiul de impact asupra mediului, generat de scoaterea definitiva din fondul forestier a suprafetei de 80 de ha, teren cu vegetatie forestiera, amplasat in cadrul Ocolului Silvic Tg ? Jiu, UP I Stramba, pentru continuarea lucrarilor de extragere a lignitului in cadrul perimetrului de licenta al Carierei Pinoasa ? EMC Rovinari? cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 300, 00 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita a primirii ofertelor se va depune in contul RO92 BRDE 200S V416 4870 2000.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constituiconf. art. 90 din HG 925/2006 . Daca se constituie prinvirament sau printr-un instrument de garantare-formular GB - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, documentul se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul 12 I?informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Cerinte minime de indeplinit : asigurarea cu personal tehnic atestat in conformitate cu Ordinul 1026/27.07.2009 sau Ordinul 978/2003Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute, Formular nr 12 G. Informatii privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare ?anexa la formular).Ofertantul va prezenta o declaratie conform formularului privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare).(1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Formular F 1 -Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici cu scopul de a depune candidatura sau ofertacomuna, acestia vor prezenta?Acordul de asociere?(formular F1).Acordul de asociere se va prezenta, in original sau copie, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romanaNota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru incheierea contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitie la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului punctele 1-3, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, celelalte cerinte putand fi indeplinite prin cumul. 1.Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 , sau echivalent.1. Se vor prezenta documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii, in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 08:10