Achizitie publica - STUDIU DE IMPACT ASUPRA MEDIULUI SI RAPORTUL LA STUDIU DE EVALUARE A IMPACTULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 338373
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338373/29.10.2012
Denumire contract: STUDIU DE IMPACT ASUPRA MEDIULUI SI RAPORTUL LA STUDIU DE EVALUARE A IMPACTULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, REGISTRRATURA, telefon: +40 0269803200, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, SERVICIUL LICITATII CONTRACTARI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIU DE IMPACT ASUPRA MEDIULUI SI RAPORTUL LA STUDIU DE EVALUARE A IMPACTULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIU DE IMPACT ASUPRA MEDIULUI SIRAPORTUL LA STUDIU DE EVALUARE A IMPACTULUI
II.1.6) CPV: 71313400-9 - Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G =10000 lei;
-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4.279, 99 lei );
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii . Art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privirela neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Se va completa : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu Director General, Ilie Lata Director General Adjunct, Ion Stefanescu Director Economic, Olga Idu Director Directia Juridica, Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Tudor Boariu Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar Sef Serviciul Licitatii si Contractari Ovidiu Hadambas Serviciul Licitatii si Contractari ), Rusu Daniel Sef atelier studii si proiecte.-Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasc ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).-Operatorul economic participant va prezenta : Certificat pentru gospodarirea apelor in conformitate cu Legea Apelor nr. 107/1996 si Ordinul Ministrului Mediului si al Dezvoltarii Durabile nr. 1671/25.10.2007, pentru a efectua lucrari in domeniul: c) intocmire a studiilor de gospodarire a apelor. d) elaborarea documentatiilor pentru eliberarea avizului/autorizatiei de gospodarirea apelor.-Dovada ca operatorii economici participan?i trebuie sa fie inscri?i in Registrul Na?ional al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului pentru a putea elabora RM (Raport de mediu), RIM (Raport impact mediu), BM (Bilant de mediu), RA (Raport de amplasament), RS (Raport de securitate), EA (Evaluare adecvata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc. -Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei globale de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind Lista principalelor contracte de prestari similare celor supuse prezentei cereri de oferte in ultimii 3 ani, duse la bun sfarsit. Lista va include valori, perioada si locul prestatiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul prestatiei. Prezentare de contract/contracte inso?ite de recomandari. Nu se vor lua in considerare contractele care nu sunt insotite de recomandari.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei conform specificatiei tehnice, -Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora siacordul acestuia/acestora., Informatiile privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate lua : Angajamentul ferm al ofertantului ca va gestiona si va elimina deseurile de orice natura rezultate in urma prestarilor serviciilor respectand legislatia in vigoare in domeniul gestionarii si transportului deseurilor. -obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 sau documente echivalente.-obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: ISO 14.001 sau documente echivalente.-
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INTEGRAL PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 13:49