Achizitie publica - Studiu de Impact asupra Mediului si Servicii de consultanta si suport tehnic AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A PUIETULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
Detaliu pentru invitatia numarul 340664
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340664/06.12.2012
Denumire contract: Studiu de Impact asupra Mediului si Servicii de consultanta si suport tehnic AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A PUIETULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul carol I nr 11, iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de Impact asupra Mediului si Servicii de consultanta si suport tehnic AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A PUIETULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de Impact asupra Mediului si Servicii de consultanta si suport tehnic AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A PUIETULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 935.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) :1778 lei (echivalenta LEU/EURO se va face lacursul InforEuro valabil pentru perioada 1 ?30 septembrie 2012 disponibil pe pagina web: http: //ec.europa.eu/budget)/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data deschiderii ofertelor) ;
- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA, pentru contractele cu o valoare de peste 15.000 lei, fara TVA (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 19 din Sectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, in original sau copii ?conform cu originalul?, valabile la data prezentarii lor-Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestarefiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, in original sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata, valabile la data prezentarii lor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Persoane juridice/ fizice romane - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;in original sau copie ?conform cu originalul?Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul 7), Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului.Centralizator al calificarilor solicitate (Formularul 7a)Condi?ii obligatorii privind ExpertiA. Pentru activitatea de proiectare- Sef proiect - Arhitect , membru OAR Tabloul National al Arhitectilor, cu drept de semnatura, minim 5 ani in domeniu activitatii de arhitectura.- Inginer tehnolog cu experienta pentru lucrari de amenajari si instalatii Piscicole, Pentru toti expertii cheie se vor anexa: CV-uri si memorii de activitate din care sa reiasa vechimea in munca (cu specializarea/atestarile aferente solicitate pentru fiecare membru al echipei) si numarul de contracte similare pe care le-a desfasurat;Personalul prezentat trebuie sa se afle in angajament cu contract de munca cu ofertantul.CV?urile -(Formular K)vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea : ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii, 1.Declaratia privindlista principalelorprestari de serviciiin ultimii 3ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor - Formularul 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizatcu succescel mult doua lucrari similare Serviciide intocmire Studiul Impactuluide Mediusi Servicii de consultanta sisuport tehnicinvaloare cumulata de 88.935RON(Pentru contractele executate in afara Romaniei se va prezenta Formularul nr. 10 si 12 ?Certificat privind experienta Prestatorului/ Antreprenorului? in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele / contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia. - Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent (pentru proiectare). Se va prezenta o copie ?conform cu orginalul? dupa certificata. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data prezentarii lor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara conform algoritm de calcul document anexat
Punctajul tehnic
40
Descriere: Punctajul tehnic conform algoritm de calcul document anexat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Tehnic din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201141fax0232/201144
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (MIS ETC 1150/07.05.2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 08:32