Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu fezabilitate, proiect de executie si executarea unei constructii pt. adapost caini utilitari


Detaliu pentru invitatia numarul 224346
Autoritate contractanta
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Cod de identificare fiscala: RO 6222650
Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Otopeni
Telefon: 2041408
Fax: 2041976
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu fezabilitate, proiect de executie si executarea unei constructii pt. adapost caini utilitari
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Studiu fezabilitate, proiect de executie si executarea unei constructii pt. adapost caini utilitari
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 11.09.2009 13:44)
Data publicarii: 20.08.2009 09:29
Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea Bucurestilor, Nr.224E, Loc.Otopeni, Jud.Ilfov, Cod Postal 075150, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C.Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti S.A., Judetul Ilfov, Oras Otopeni, CaleaBucurestilor, Nr. 224 E, Cod Postal 075150, Administratie Aeroport
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii de calificare: Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -sit.personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in prev.art.180si181-OUG34/2006, Certif.atestare fiscala emis de AFP, Certif. priv. impozit.si taxele locale emis de DITL-Primarie iar pt.pers.jr.straine documente similare;
-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pers.jr.romane-Certif.constator detaliat si certif.de inmatric.emise de ORC iar pt.pers.jr.straine docum.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare;
-capacit.tehnica si/sau profesionalaa ofertantului: 1.Experienta similara.2.Infor. privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti-document(certificat)prin care se atesta certificarea sistem Management al calitatii conf.ISO9001:2000 sau echivalent pe numele ofertantului
in SEAP
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Anularea procedurii de cerere de oferte s-a hotarat in temeiul art. 209 alin. 1, lit. c din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu toate modificarile sicompletarile ulterioare, intrucat nu a fost depusa nici o oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer