Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu fezabilitate si Proiect tehnic instalatie electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 126222
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Cod de identificare fiscala: 3126853
Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati
Telefon: 0236317232
Fax: 0236317232
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu fezabilitate si Proiect tehnic instalatie electrica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232100-5 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie servicii - Studiu fezabilitate si Proiect tehnic instalatie electrica
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.03.2008 14:05
Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2008 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brailei nr. 177, cod 800578, Galati
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Str. Brailei nr. 177, cod 800578, Galati- serv. Achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular tip eliberat de Administratia Finantelor Publice Teritoriale, prezentat în original sau copie legalizata, trebuie sa ateste plata acestora, valabila la data deschiderii ofertelor; Adeverinta eliberata de Primarie - Serviciul Public pentruFinante Publice Localeunde ofertantul are sediul social, trebuie sa ateste plata acestor datorii, valabila la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Tabel nominal cu numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabil pentru prestarea serviciului;Se vor prezenta CV-urilepersoanelor direct implicate in prestarea serviciilor solicitate.Se solicita lista cu personalul tehnic calificat direct raspunzator de obligatiile contractuale. Obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii: Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/14.07.2006 si Legea protectiei muncii nr. 90/1996, revin ofertantului
SEAP sau cu solicitare scrisa la tel/fax 0236/315.105 - persoana contact ing. Tatu Gema
Motive anulare:
Altele
Observatii: cf. art. 36 (1) punct e) pretul inclus ?propunerea financiara depaseste valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru ?eplinirea contractului de achizitie publica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer