Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDIU GEO HIDROLOGIC IN 10 LOCALITATI DIN JUD.BOTOSANI:POMIRLA,DERSCA, MIHAILENI, CALARASI, RAUSENI,TODIRENI, HLIPICENI, LUNCA, FLAMANZI, CRISTESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 330045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUIBOTOSANI
Numar invitatie: 330045/20.06.2012
Denumire contract: STUDIU GEO HIDROLOGIC IN 10 LOCALITATI DIN JUD.BOTOSANI: POMIRLA, DERSCA, MIHAILENI, CALARASI, RAUSENI, TODIRENI, HLIPICENI, LUNCA, FLAMANZI, CRISTESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUIBOTOSANICod fiscal: 11321693, Adresa: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Telefon: 0231513525, Fax: 0231515112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Romania, cod postal: 710224, telefon: +40 231513525, fax: +40 231515112, persoana de contact: LUSNEAC CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Romania, cod postal: 710224, telefon: +40 231513525, fax: +40 231515112, persoana de contact: LUSNEAC CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIU GEO HIDROLOGIC IN 10 LOCALITATI DIN JUD.BOTOSANI: POMIRLA, DERSCA, MIHAILENI, CALARASI, RAUSENI, TODIRENI, HLIPICENI, LUNCA, FLAMANZI, CRISTESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIU GEO HIDROLOGIC IN 10 LOCALITATI DIN JUD.BOTOSANI: POMIRLA, DERSCA, MIHAILENI, CALARASI, RAUSENI, TODIRENI, HLIPICENI, LUNCA, FLAMANZI, CRISTESTI
II.1.6) CPV: 71351900-2 - Servicii de geologie, de oceanografie si de hidrologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 465 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 LEI Perioada de valabilitate a garantiei pt. participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile.- Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform art. 86 alin 1) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se pot depune garantiile de participare este: RO08 TREZ 1165 005X XX00 2375 deschis la Trezoreria municipiului BotosaniPentru ofertantii a caror contestatie a fost respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conf.prev.art.278^1 din OUG.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei: prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale si virarea lor intr-un cont pus la dispozitia autoritatii contractante in care sa aiba o depunere initiala de 0, 5% conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.7 din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .5. Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 16. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 2 din sectiunea Formulare, Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la Organizarea, Derularea si Finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumeleFunctiaSILVANA CORNELIA TUDORACHE Director ExecutivTEODOR FERARIU Director Executiv Adjunct Fin.Cont.DUMITRITA MIHAILOVICI Manager proiectLIDIA ONOFREI Asistent proiectCONSTANTIN LUSNEAC Responsabil achizitiiFELICIA BELECA Responsabil tehnic7.Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 8 Certificat constatator ORC emis cu max.30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Documentul solicitat poate fi depus in oricare din forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru ofertantul clasat pe locul I , autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced.de atribuire, prezentarea docum in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afeceri pe ultimii 3 ani.(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE), Bilant contabil la data de 31.12pentru ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente- copie cerificata " Conform cu originalul" (Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inginer geolog, inginer hidrotehnist, experienta similara, CV. Diploma studii- copie lizibila ., Dotari specifice privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: (pret minim/pret n) x punctaj max.alocat(60)si se acorda confrom prevederilor din caietul de sarcini.
propunere tehnica
40
Descriere: durata exec.40 %. si se acorda conform precizarilor din caietului de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DIRECTA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program Operational Comun RO/UA/MD)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer