Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDIU IN VEDEREA MANSARDARII SCOLII GENERALE NR. 19 DIN MUNICIPIUL BRASOV


Detaliu pentru invitatia numarul 323429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 323429/06.04.2012
Denumire contract: STUDIU IN VEDEREA MANSARDARII SCOLII GENERALE NR. 19 DIN MUNICIPIUL BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268472486, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, B-DUL EROILOR NR.8, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIU IN VEDEREA MANSARDARII SCOLII GENERALE NR. 19 DIN MUNICIPIUL BRASOV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIU IN VEDEREA MANSARDARII SCOLII GENERALE NR. 19 DIN MUNICIPIUL BRASOVSe vor studia solutii de mansardare a Scolii generale nr.19 pe intreaga suprafata existenta de 933 mp in vederea realizarii de sali de clasa si grupuri sanitare , asigurarea incalzirii si iluminarii spatiilor nou create.Se vor prevedea materiale performante energetic in vederea obtinerii confortului optim desfasurarii orelor de studiu.Se va studia reabilitarea termica a cladirii si realizarea de invelitoare usoara, in vederea cresterii performantei energetice a acesteia.Documentatia va cuprinde : - Expertiza tehnica- Studiul geotehnic al terenului- Studiul topografic- Audit energetic + Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii .- documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor mentionate prin certificatul de urbanism;
- Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii (DALI) + Deviz general- Liste de cantitati lucrari
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 250.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 1325 lei sau 662, 50 lei pentru IMM-prin completarea Formularului anexa 1, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 662, 50 lei.
Garantie de buna executie
DA. In valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Municipiului Brasov, RO06TREZ1315006XXX000170.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr.2.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Sef serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-Inspectori Cazanescu Laurentiu, Mihaela Gal. Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor - depunerea in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant: se vor mentiona persoanele atestate energetic pentru intocmirea expertizei tehnice si a auditului energetic conform Legii 10/ 1995 privind calitatea in constructii si 372/ 2005 privind performanta energetica a cladirilor, Experienta similara - cel putin un contract de prestari servicii/ document/ proces verbal in ultimii 3 ani; Certificat SR EN ISO 9001/ 2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentataia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer