Achizitie publica - ,,Studiu pedologic pentru stabilirea grosimii orizontului de sol fertil in vederea excavarii si depozitarii pentru perimetrul de exploatare cariera Jilt Sud? cod CPV 71351500-8
Detaliu pentru invitatia numarul 325885
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325885/09.05.2012
Denumire contract: , ,Studiu pedologic pentru stabilirea grosimii orizontului de sol fertil in vederea excavarii si depozitarii pentru perimetrul de exploatare cariera Jilt Sud? cod CPV 71351500-8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Vitejanu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul Energetic Turceni S.A. Str. Uzinei, Nr.1, Turceni , Directia Comerciala - Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Studiu pedologic pentru stabilirea grosimii orizontului de sol fertil in vederea excavarii si depozitarii pentru perimetrul de exploatare cariera Jilt Sud? cod CPV 71351500-8
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Documentatia este necesara pentru stabilirea grosimii orizontului de sol fertil ce trebuie descopertat de pe suprafata de teren care urmeaza sa fie afectata in urmatoarea perioada de cariera Jilt Nord.Aceasta este impusa atat de masura 3 din raportul de inspectie al Garzii de Nationale de Mediu, nr. 250/26.10.2011, cat si de Legea nr. 46/19.03.2008 - Codul Silvic, cu modificarile si completarile ulterioare, legea nr. 18/1991 republicata ? Legea Fondului Funciar, O.M. 924/17.02.2011 si O.M. 2353/26.09.2011.
II.1.6) CPV: 71351500-8 - Servicii de cercetare a solului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.000, 00 leiDurata de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a oferteiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care se depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge actiunea, autoritatea contractanta va retine o valoare de 1.000, 00 lei din cuantumul acesteia.
Garantie de buna executie
Cuantumul este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire este prin: - scrisoare de garantie bancara de buna executie sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariin cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului nr.12 B, anexatCerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorPrezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datori scadente in luna anterioaradatei de depunerea a ofertelor, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Completarea formularului nr.12 C, anexatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexatCerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 Completarea formularului tip, anexat (Informatii privind persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ec.Marian Motocu - Director General;ec. Pitaroiu Daniel - Director Bugete, Financiar, Contabilitate;ec. Copaci Gheorghe - Director Comercial;ing. Cristea Dumitru - Sef Departament Investitii;cj. Trusca Constantin - Sef Serviciu Disciplina Contractuala si Valorificari;ing. Vitejanu Ion - Sef Serviciu Achizitii Servicii si Lucrari;ing. Sava Anton ? Ing. Sef Departament Investitii Jilt;ec. Chitimia Gheorghe ? Contabil Sef Cariera Jilt Sud;Ing. Oprea Eugen ? Sef Birou Investitii Miniere;ing. Stoichitoiu Valentin - Serviciul AQ;Ing. Paraschivu Ion - Director Directia Miniera;Ing. Grecu Gabriel ? Birou Investitii Jilt. Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romane Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, in original/copie legalizata, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii3 ani. Se va completa formularul12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie un document constatator al unui contract de servicii similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, licente software, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12 H, anexat., Cerinta nr. 3Informatii privind personalulPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat.Pentru membrii colectivului de cercetare/proiectare se vor prezenta CV-uri si experienta profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit - fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:30