Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu privind ?A VI-a Comunicare Nationala a Romaniei, ca Parte la Conventia cadru a Natiunilor Unite asupra Schimbarilor Climatice (UNFCCC) si Raportul Bienal Nr. 1


Detaliu pentru invitatia numarul 353810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 353810/17.09.2013
Denumire contract: Studiu privind ?A VI-a Comunicare Nationala a Romaniei, ca Parte la Conventia cadru a Natiunilor Unite asupra Schimbarilor Climatice (UNFCCC) si Raportul Bienal Nr. 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Sebastian Tanase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu privind ?A VI-a Comunicare Nationala a Romaniei, ca Parte la Conventia cadru a Natiunilor Unite asupra Schimbarilor Climatice (UNFCCC) si Raportul Bienal Nr. 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu privind ?A VI-a Comunicare Nationala a Romaniei, ca Parte la Conventia cadru a Natiunilor Unite asupra Schimbarilor Climatice (UNFCCC) si Raportul Bienal Nr. 1
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in valoare de 4400 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a). Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2200 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^11 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legeii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13, Formularul nr. 14 (dupa caz). Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2)..Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Elena Dumitru- secretar de stat, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu- secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu- director general , Speranta Georgeta Munteanu- director general , Carmen Florentina Tinta- director general , Mihaela Smarandache- director, Sebastian Tanase-sef serviciu, Liliana Dinut-consilier, Cristina Burnar-consilier, Tiberia Rus-consilier, Olteanu Elena Luminita-consilier, Stanciu Corina Severica-consilier Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012)., Informatii privind sustinatorul financiar, daca este cazul, Fisa de informatii generale; Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 440.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Expertul cheie nr. 1: Coordonatorul proiectuluiCalificari si abilitati: ? Studii universitare cel putin la nivel de licenta sau echivalent;? Cunostinte in politica internationala si in politica europeana in domeniul schimbarilor climatice;? Cunostinte temeinice in elaborarea sau evaluarea Comunicarilor Nationale transmise la Secretariatul UNFCCC de catre Statele incluse in Anexa I a acestei Conventii;? Experienta de coordonare a activitatilor incluse in realizarea unui proiect;? Cunostinte de limba engleza care sa-i permita studierea documentatiei relevante UNFCCC si UE.? Experienta profesionalade minimum 3 ani in domeniul schimbarilor climatice si participarea in cel putin o actiune vizand elaborarea si/sau evaluarea sub egida UNFCCC a Comunicarilor Nationale, transmise de catre Statele incluse in Anexa I a UNFCCC., Expertul cheie nr. 2Calificari si abilitati: ?Studii universitare cel putin la nivel de licenta sau echivalent;? Participarea la cel putin o actiune vizand elaborarea si/sau revizuirea sub egida UNFCCC a Comunicarilor Nationale, transmise de catre Statele incluse in Anexa I a UNFCCC;? Cunostinte de limba engleza care sa-i permita studierea documentatiei relevante UNFCCC si UE.? Experienta profesionalade minimum 3 ani in domeniul schimbarilor climatice si participarea in cel putin o actiune vizand elaborarea si/sau evaluarea sub egida UNFCCC a Comunicarilor Nationale, transmise de catre Statele incluse in Anexa I a UNFCCC;? Experienta de 3 ani in realizarea Comunicarilor Nationale sau a Inventarelor Nationale de emisii de gaze cu efect de sera de catre Statele incluse in Anexa I a UNFCCC., Fisa de experienta similara. Prin aceasta cerinta se urmareste ca prestatorul sa poata dovedi ca dispune de personal cu experienta pentru studiu, in speta in domeniul Schimbarilor Climatice, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Lista privind subcontractantii (daca este cazul);, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat in masura sa indeplineasca activitatile prevazute in caietul de sarcini., Informatii privind asocierea (daca este cazul), Informatii privind sustinatorul, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de experti cheie, a caror implicare este justificata in derularea contractului ce urmeaza a fi atribuit Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer