Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu privind actualizarea programului de monitoring integrat al ecosistemului marin Marea Neagra conform cerintelor art.11 Directivei Cadru Strategia pentru mediul marin(2008/56/CE)


Detaliu pentru invitatia numarul 353809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 353809/17.09.2013
Denumire contract: Studiu privind actualizarea programului de monitoring integrat al ecosistemului marin Marea Neagra conform cerintelor art.11 Directivei Cadru Strategia pentru mediul marin(2008/56/CE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu privind actualizarea programului de monitoring integrat al ecosistemului marin Marea Neagra conform cerintelor art.11 Directivei Cadru Strategia pentru mediul marin(2008/56/CE)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiuprivind actualizarea programului de monitoring integrat al ecosistemului marin Marea Neagra conform cerintelor art.11 Directivei Cadru Strategia pentru mediul marin(2008/56/CE)
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 7.258, 06 lei, in conformitate cu prevederile H.G.nr 925 /2006, art.85alin(a, iar perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul deconstituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.15. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei.Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444.4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Dovada garantiei de participare se va depune atat in SEAP semnata electronic cat si in original la sediul MMSC din Bdul Libertatii nr. 12, sector 5, pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine contestatorului suma de 3.629, 03 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 (dupa caz). Atentie: In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei, echivalenta lei/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederilea art.89 alin(2)din H.G.nr 925 /2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formularul nr. 1.Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se exclude din procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentrucoruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 2.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile urmatoare: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii criteriiilor de calificare si selectie.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.4. Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor obligatiile.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice: Rovana Plumb, Lucia Ana Varga, Dumitru Elena; Marius Nica; Dragos Ionut Banescu; Speranta Georgeta Munteanu, Loredana Hristodorescu, Carmen Florentina Tinta, Sebastian Tanase, Gheorghe Constantin, Liliana Dinut, Marilena Tuta, Tiberia Rus, Otilia Mihail, Catana Daniela, Mihail Costache completare Formularul nr. 3.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formularul nr. 4.In conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.7. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent - completare Formularul nr. 5. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va dovedi ca dispune de laboratoare de analize si masuratori, care sa ii permita realizarea obiectivelor, deoarece realizarea studiului are siparte aplicata, Ofertantul trebuie sa dovedeasca prestarea in ultimii 3 ani de servicii in valoare de minim362.903, 22 lei pentru elaborarea de studii in domeniul managementului resurselor de apa. Pezentarea unor certificate/documente contrasemnate de beneficiar care sa ateste prestarea serviciilor respective., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitatesi va prezenta declaratie de disponibilitate din partea celor implicate in derularea contractului, Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificat, disponibil si in
masura sa efectueze analiza componentelor fizico-chimice si biologice
acvatice a caror rezultate sa fie folosite de MMSC pentru raportare la UE,
Comisia Marii Negre si Agentia Europeana de Mediu.Personalul trebuie sa detina diploma universitara intr-unul din domeniile:
biologie, chimie, ingineria mediului si proiectare, gestionarea bazelor de
date, geografie de mediu, gospodarirea si valorificarea resurselor de apa,
managementul proiectelor di domeniul protectiei apelor., Informatii privind asocierea.(daca este cazul), lista privind subcontractantii(daca este cazul), lista principlelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind sustinatorul.( daca este cazul), Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor . Certificat ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii documentul se va scana si se va posta in SEAP, Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii documentul se va scana si se va posta in SEAPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer