Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu privind asigurarea conditiilor de siguranta context Schengen Birou Vamal GIURGIULESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 216662
Autoritate contractanta
Autoritatea Nationala a Vamilor
Cod de identificare fiscala: 4192650
Adresa: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Bucuresti
Telefon: 3102778
Fax: 3102778
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu privind asigurarea conditiilor de siguranta context Schengen Birou Vamal GIURGIULESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71222000-0 - Servicii de arhitectura pentru spatii exterioare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru aducerea la standarde Schengen a biroului vamal Giurgiulesti, jud. Galati.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.06.2009 14:56
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2009 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Autoritatea Nationala a Vamilor, Bucuresti, strada Matei Millo, nr. 13, sector 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Autoritatea Nationala a Vamilor din Bucuresti, strada Matei Millo, nr. 13, sector 1.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 40, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Formular 12A-Declaratie privind eligibilitatea;
-Formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006;
-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare sau altele asemenea;
-Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la data de 31.05.2009;
-Formular 12J-Informatii privind cifra de afaceri;
-Formular 12E-Principalele prestari in ultimii 3 ani;
-Formular 12I-Informatii privind personalul tehnic de specialitate;
-Formular 12G-Informatii privind subcontractantii.
de la sediul A.N.V., tel/fax 021/3102977 sau prin posta sau curier cu plata trimiterii la destinatie, pe baza de solicitare scrisa.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer