Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu privind monitoringul calitatii componentelor fizico-chimice si biologice din Delta Dunarii si zona costiera adiacenta in contextul impactului transfrontalier al canalului Bastroe, pe perioada 2010 ? prezent, si analiza consecintelor asupra mediului


Detaliu pentru invitatia numarul 354553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 354553/09.10.2013
Denumire contract: Studiu privind monitoringul calitatii componentelor fizico-chimice si biologice din Delta Dunarii si zona costiera adiacenta in contextul impactului transfrontalier al canalului Bastroe, pe perioada 2010 ? prezent, si analiza consecintelor asupra mediului in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii si zona costiera adiacenta determinate de proiectul Bastroe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Sebastian Tanase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu privind monitoringul calitatii componentelor fizico-chimice si biologice din Delta Dunarii si zona costiera adiacenta in contextul impactului transfrontalier al canalului Bastroe, pe perioada 2010 ? prezent, si analiza consecintelor asupra mediului in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii si zona costiera adiacenta determinate de proiectul Bastroe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu privind monitoringul calitatii componentelor fizico-chimice si biologice din Delta Dunarii si zona costiera adiacenta in contextul impactului transfrontalier al canalului Bastroe, pe perioada 2010 ? prezent, si analiza consecintelor asupra mediului in Rezervatia Biosferei Delta Dunarii si zona costiera adiacenta determinate de proiectul Bastroe
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in valoare de 5000 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si reprezinta 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a). Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 4.279, 99 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^11 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legeii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 13, Formularul nr. 14 (dupa caz). Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2)..Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Lucia Ana Varga - ministru delegat, Elena Dumitru- secretar de stat, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu- secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu- director general , Speranta Georgeta Munteanu- director general , Carmen Florentina Tinta- director general , Gheorghe Constantin- director, Sebastian Tanase-sef serviciu, Liliana Dinut-consilier, Tiberia Rus-consilier, Marilena Tuta-consilier. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012)., Fisa de informatii generale; Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 500.000 lei, Informatii privind sustinatorul financiar, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are in structura laboratoare de analize si masuratori, care sa ii permita realizarea obiectivelor studiului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Fisa de experienta similara. Prin aceasta cerinta se urmareste ca prestatorul sa poata dovedi a avut proiecte/teme similare temei propuse. Valoarea unui proiect sa fie cel putin 250.000 lei fara TVA, Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal cu pregatire intr-unul din domeniile: hidrologiei, biologiei, chimiei, ingineriei mediului si proiectare, gestionarea bazelor de date, geografie de mediu, gospodarirea si valorificarea resurselor de apa de suprafata, managementul proiectelor, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Lista privind subcontractantii (daca este cazul);, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind asocierea (daca este cazul), Informatii privind sustinatorul Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent , rapoarte de audit care au fost finalizate si din care reiese faptul ca ofertantul va primi certificarea , sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer