Achizitie publica - Studiu privind solutii de compatibilizare a sistemelor de monitorizare a traficului si de dispeceriz
Detaliu pentru invitatia numarul 314052
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: Studiu privind solutii de compatibilizare a sistemelor de monitorizare a traficului si de dispeceriz
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu privind solutii de compatibilizare a sistemelor de monitorizare a traficului si de dispecerizare a transportului public de persoane in cadrul proiectului Modern-Mobility, Development and Energy use Reduction Moderen din mun. Craiova
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2011 14:51)
Data publicarii: 09.09.2011 13:29
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova - Centrul de Informare pentru Cetateni, str. A. I. Cuza nr. 7, Craiova, jud. Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Craiova, str. A. I. Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Al saptelea Program-cadru, acord de finantare: TREN/FP7TR/219041/"MODERN")
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 23, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.sit.pers.(Anexa 10);Decl.calit.particip. (Form. 12C); Certif.particip.la licit.cu oferta indep.(Anexa certif.); Decl. neincadr. sit. conflict interese (Form.2); Certif. constat. priv. indepl. oblig. exigibile de plata;C.U.I.; Certif. constat. O.R.C.;Ultimul bilant contabil; Inf. gen.(Anexa 11). Niv. min.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: egala sau mai mare decat: 46.000lei(excl.TVA), resp. 10.895, 56 Euro; Lista princ. serv.prestate în ultimii 3 ani (Anexa15); Nivel exp. similara: prest.in ultimii 3 ani de serv.simil. cu o val. egala sau mai mare decat: 23.000 lei (excl.TVA), resp.5.447, 78Euro; Oblig. contr. in desfas., daca este cazul (Anexa 30); Decl. echip. tehn si masuri aplicate asig calit (Anexa13); Inf. pers./ organismul teh. specialit.: Anexa 17, decl. disponib.; Inf. studii, pregat. profes. si calif.: CV, diplome studii; Decl. efectiv. medii anuale pers. angajat(Anexa 14);Inf. subcontr.(anexa18), dupa caz; ISO 9001:2008 sau echiv.; Inf. masuri protectie mediu: decl.
Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare. Garantie de participare: 460 lei. Autoritatea contractanta va achizitiona servicii cod CPV 79311000-7 in valoare ce depaseste 15.000 Euro.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Se anuleaza procedura in conformitate cu prevederile art. 209, alin.1, litera c), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat nu a fost depusa nicio oferta.