Achizitie publica - Studiu pt.funct.modulelor pt.integrarea in ret.intelig. a sist.de prod. a en.el.din surse regenerab.
Detaliu pentru invitatia numarul 299137
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Cod de identificare fiscala: RO14506181
Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti
Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038
Fax: 0244405304, 0244405004
Denumire invitatie: Studiu pt.funct.modulelor pt.integrarea in ret.intelig. a sist.de prod. a en.el.din surse regenerab.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu privind functionarea modulelor pentru integrarea in retelele inteligente a sistemelor de producere a energiei electrice din surse regenerabile
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.06.2011 12:12
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova (camera 413-Serviciul Achizitii)
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., str.Marasesti nr.44, Ploiesti jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 44, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie part.: 880 lei. Decl.priv.eligib., neinc.in prev.art.181, certif.priv.plata taxelor si imp.catre stat si locale, certificat constatator ORC pt.pers.jurid.rom., pt.pers.jurid.straine doc.care dovedesc inregistr.ca pers.jurid.in conf.cu prev.leg.din tara in care ofertantul este rezident;cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min. 80.000 lei (20.000 euro);bilant cont.la 31.12.2010; lista serv.similare in ultimii 3 ani (copii dupa contracte si recom.aferente pt.o val.insumata de min. 40.000 lei echivalentul a 10.000 euro); declaratii ref.la echipam.th., personalul th.de spec., personalul de cond., efectivele medii anuale ale pers.angajat, masuri de prot.a mediului, utilaje, inst.si echipam.th., subcontractanti, cond.de munca si prot.muncii, standarde ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.Procedura a fost aleasa in conformitate cu documentul justificativ nr. 1295/07.06.2011 atasat prezentei invitatii.