Achizitie publica - Studiul asupra fluxurilor de trafic si a posibilelor solutii in judetul Maramures si in regiunea din Nordul Carpatilor Orientali - Romania
Detaliu pentru invitatia numarul 326421
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326421/11.05.2012
Denumire contract: Studiul asupra fluxurilor de traficsi a posibilelor solutii in judetul Maramures si in regiunea din Nordul Carpatilor Orientali - Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Judetean de Informare Turistica MARAMURESINFOTURISMCod fiscal: 19107939, Adresa: Gheorghe Sincai, nr 46, cam. 20, Baia Mare, Telefon: 0262 206 113, Fax: 0262 206 114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gheorghe Sincai, nr 46, cam. 20, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262206113, fax: +40 262206114, persoana de contact: Centrul Judetean de Informare Turistica MARAMURESINFOTURISM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gheorghe Sincai, nr 46, cam. 20, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262206113, fax: +40 262206114, persoana de contact: Centrul Judetean de Informare Turistica MARAMURESINFOTURISM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Turism)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiul asupra fluxurilor de traficsi a posibilelor solutii in judetul Maramures si in regiunea din Nordul Carpatilor Orientali - Romania
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui studiu asupra fluxurilor de trafic in care urmeaza sa fie analizati toti indicatorii de la pct. 1.3 din Caietul de Sarcini implicit starea curenta, indentificarea problemelor si concluzii.
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 1956 lei (la cursul inforeuro din martie 2012, 1 euro = 4.3480 lei ) cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO36TREZ4365010XXX004867 deschis la Trezoreria Baia Mare. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB)Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 . Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse si returnate la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada prestarii serviciului, cu respectarea prevederilor art. 88 alin. 2-3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F1 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F2 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punt de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F3 (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - Tripon Ioana - Presedinte comisie de evaluareInspector specialitate ? Pavel Rada ? Membru comisie evaluareConsilier ? Lazar Bogdan - Membru comisie evaluareConsilier juridic ? Stefanoiu Carmen - Membru comisie evaluareConsilier ? Ganea Noemi - Membru comisie evaluare4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular F4 - conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular AA)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat.b) Certificat(e) de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun.Nota : Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii, autoritatea contractanta ii va solicita sa transmita pentru conformitate certificatul eliberat de ONRC in original sau copie legalizata.2. Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului , sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Obs.: ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Situatia financiara incheiata pentru primele 6 luni din anul 2011, Cerinta 2- Cifra de afaceri medie in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 200000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Experienta similaraSe va prezenta cel putin un contract incheiat in ultimii trei ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor)care sa ateste prestarea unor servicii similare cu o valoare de minim 100000 RON fara TVA insotita de recomandarea beneficiarului si procesul verbal de predare/finalizare a serviciilor., Cerinta 2- PersonalOfertantul va asigura :1. cel putin o persoana de specialitate in domeniul studii de circulatie generala care a participat la elaborarea unui studiu similar;2. cel putin o persoana de specialitate in domeniul turismului care a participat la elaborarea unui studiu similar;3. cel putin o persoana cunoscatoare de limba engleza nivel avansat, de preferat traducator autorizat., 3. Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii- daca este cazul, 4. Informatii privind asocierea in vederea executarii lucrarii- daca este cazul Cerinta nr. 1- Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, vezi site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transnationala ?Sud Estul Europei?)
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:45