Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiul de fezabilitate- construire garaj auto si spatii de depozotare si administrare


Detaliu pentru invitatia numarul 281034
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiul de fezabilitate- construire garaj auto si spatii de depozotare si administrare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiul de fezabilitate- construire garaj auto si spatii de depozotare si administrare, concorm legislatiei in vigoare.Garantia de participare 1200 lei, valabilitate 60 zile
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.03.2011 10:38
Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSIATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA- REGISTRATURA, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSIATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA - RECTORAT, TIMISOARA, 300006, P-ta Victoriei nr.2
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de înregistrare, Certificat Constatator emis de ORC, Informatii generale, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul angajat de specialitate, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani, Experienta similara prezentarea unui contract finalizat, in ultimii 3 ani, avînd ca obiect servicii similare obiectului prezentei proceduri SF a carui valoare sa fie de minim 120.000 lei, însotit de recomandare, din partea beneficiarului, licenta softwarew MS Ofice, Arhicad sau Autocad sau echivalent, Declaratie subcontractanti, ISO 9001 sau echivalent.
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare, pentru informatii suplimentare: tel. 0256/403151, 0256/403152, fax 0256/403153
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer