Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiul de fezabilitate parcare supraetajata bazar piata


Detaliu pentru invitatia numarul 293248
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL CAMPINA
Cod de identificare fiscala: RO2843272
Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina
Telefon: 0244-336134
Fax: 0244-371458
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiul de fezabilitate parcare supraetajata bazar piata
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: STUDIU DE FEZABILITATE PARCARE SUPRAETAJATA BAZAR PIATA (PUD, SF, studiu geotehnic, studiu de impact, studiu de circulatie, documentatii avize si acorduri) ? conform caietului de sarcini - etapa I ? Plan Urbanistic de Detaliu - etapa II ? Studiu de fezabilitate, studiu geotehnic, studiu de impact, studiu de circulatie, documentatii avize si acorduri.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.05.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA, BDUL CULTURII, NR.18, JUD.PRAHOVA, luni-joi: 7:30-216:00, vineri: 7:30-13:30, oferta se inregistreaza la registratura si apoi se depune la camera 6
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA, BDUL CULTURII, NR.18, JUD.PRAHOVA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 24, 194 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.privind situatia personala a op.economic, certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat, CUI, certificat constatator, informatii generale, bilanturi contabile pe ultimii 2 ani, lista principalelor prestari de serv. in ultimii 3 ani, decl.privind utilaje, decl.privind personalul
SEAP, gar.de part.400 lei se const. conf. fisei de date.Atribuirea contr. se face prin?cerere de oferta? conform documentului justificativ .
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer