Achizitie publica - STUDIUL DE FEZABILITATE-pentru Reabilitare statie de epurare ape uzate menajere din incinta CTE IERNUT. (conform C.S. nr. 157/24.05.2012).
Detaliu pentru invitatia numarul 330169
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330169/22.06.2012
Denumire contract: STUDIUL DE FEZABILITATE-pentru Reabilitare statie de epurare ape uzate menajere din incinta CTEIERNUT. (conform C.S. nr. 157/24.05.2012).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ENERGETICII NR.1, IERNUT, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 265471333, fax: +40 265471494
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IERNUT, str.Energeticii, nr.1 , jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIUL DE FEZABILITATE-pentru Reabilitare statie de epurare ape uzate menajere din incinta CTEIERNUT. (conform C.S. nr. 157/24.05.2012).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIUL DE FEZABILITATE-pentru Reabilitare statie de epurare ape uzate menajere din incinta CTEIERNUT. (conform C.S. nr. 157/24.05.2012).
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 500 lei, avandu-se in vedere prevederile art. 2781din OUG 34/2006 - Formular 9 (orientativ)b)Contul de virament pentru garantia de participare este deschis la BCR Ag.IERNUT cod IBAN nr RO48RNCB0189015921750050c)Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a garantiei de participare - se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantiei b) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec)Caracterul irevocabil al garantiei.d)Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante - Conditional, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.MURES (pe bazaS.E.MURES declaratiei. cu privire la culpa persoanei garantate.)2)depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3)depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului (5% puntru IMM-uri, conform declaratie de fncadrare fn categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (fn original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 11 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor fntr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, fn numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator in cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator in cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractant in cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta..5. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale- situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Seva prezentaCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) + Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale )-.6.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste oragnizarea , derularea si finalizarea proceduriide atribuire: DOREL CALIAN - Director SE MURESRAMONA VLASSA - Director Adj. EconomicMARIA OPREA - DirectorAdj.Comercial MarketingSTEFAN DAVID - DirectorAdj.TehnicMIHAIL OCRAINICIUC-Inginer sef- MARIA OPREA - presedinte comisie de evaluare (DirectorAdj.Comercial)- CRISTINA BALEA- membru comisie de evaluare- CRISTINA PAUN - membru comisie de evaluare- ANDREI MEZEI- membru comisie de evaluare- DORIN MAGHIARU - membru comisie de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente eliberat cu max 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita documentul in original / copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, intermen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie anuala deafaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : valoare minima impusa100.000 lei.Cursul leu-euro care seva utiliza in calculul cifrei medii anuale de afacerieste cursul valutar mediu: ? pentru anul 2009 - 4, 2373? pentru anul 2010 - 4, 2099pentru anul 2011 - 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa existenta a cel putin 1 contract de servicii de proiectare pentru studii preinvestitionale (studiu de fezabilitate/prefezabilitate)similare , in val de minim 50.000 lei (sau 11.300 euro) pentru reabilitarea si modernizareastatiilor de epurare apeuzate menajere, prin utilizarea tehnologiilor avansate.2.Informatii privind subcontractantii - Se vor prezenta acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.3.Inf. privind personalul de specialitate. Echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta ei urmatorii specialisti: A.Sef de ProiectB.Specialist 1: Inginer Elaborator de studii pentru protectia mediului, specializarein tratarea apelor uzate.C. Specialist 2: Specialist analize economico-financiare, analiza cost-beneficiuD.Specialist 3: Inginer constructorExperienta minima a fiecarui membru al echipei de proiec Certificarea sistemului calitatii - Se va prezenta certificate ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul va fi emis in domeniul prestatiilor care fac obiectul contractului.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 09:05