Achizitie publica - Studiul de Prefezabilitate pentru implementarea unui proiect Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
Detaliu pentru invitatia numarul 326796
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326796/15.05.2012
Denumire contract: Studiul de Prefezabilitate pentru implementarea unui proiect Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060021, telefon: +40 214079973, fax: +40 213166590, persoana de contact: ANCA IULIANA ORDEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiul de Prefezabilitate pentru implementarea unui proiect Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiul de Prefezabilitate pentru implementarea unui proiect Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1500 lei, avandu-se in vedere prevederile art. 2781din OUG 34/2006 -Formular 9 (orientativ)b) Contul de virament pentru garantia de participare este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022c)Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a garantiei de participare ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (un sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantieib) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) Caracterul irevocabil al garantieid) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participareduce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractantava respecta art.278ยน din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului (5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 11 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste oragnizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -DAN STEFAN CETACLI - Director General-MARCEL VILCA - Director Economic-SORIN VASILESCU - Director Comercial- CONSTANTIN IOANITESCU? presedinte comisie de evaluare ( Director Dezvoltare)- BOGDAN POPESCU ? membru comisie de evaluare- ALEXANDRU SELISCHI? membru comisie de evaluare- STELIAN MAZILU - membru comisie de evaluare- FLORIAN DRAGHICI ? membru comisie de evaluare- ROXANA KEDEI- membru comisie de evaluare- GIGETA LEONTE - membru comisie de evaluare- IBOICA MOLDOVAN - membru comisie de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente eliberat cu max 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita documentul in original / copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, intermen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : valoare minima impusa 300.000 lei.Cursul leu-euro care se va utiliza incalculul cifreimediianualede afaceri este cursul valutar mediu: ? pentru anul 2009 ? 4, 2373? pentru anul 2010 ? 4, 2099?pentru anul 2011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa existenta a minimun contract de servicii de proiectare pentru studii preinvestitionale (studiu de fezabilitate / prefezabilitate) pentru unitati de producere a energiei electrice si termice in cogenerare de inalta eficienta in ciclu combinat.Pentru contractul / contractele de mai sus, se vor prezenta Recomandari de la Beneficiari si/sau alte documente de receptie care sa confirme indeplinirea calitativa si cantitativa a contractelor., Informatii privind subcontractantii - Se vor prezenta acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului., Inf. privind personalul de specialitate. Echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta ei urmatorii specialisti: A.Sef de ProiectB.Specialist 1: Inginer energetician, specializare termoenergeticaC.Specialist 2: Inginer electro-energetic D. Specialist 3: Inginer automatistE. Specialist 4: Specialist analize economico-financiare, analiza cost-beneficiuF.Specialist5: Specialist constructorG. Specialist 6: Specialist arhitectH.Specialist 7: Elaborator de studii pentru protectia mediului.Experienta minima a fiecarui membru al echipei de proiect sa fie: experienta profesionala generala de min 5 ani si experienta specifica in domeniul proiectarii de centrale electrice sa fie de minim 3 ani.(A) si (B) sa aiba in portofoliul de proiecte realizatecel putin un proiect similar., Informatii privind asocierea - Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Certificarea sistemului calitatii - Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 17:16