Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Subscriptie pentru software de analiza a retelelor pe 2 ani


Detaliu pentru invitatia numarul 355858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 0894 Bucuresti
Numar invitatie: 355858/18.11.2013
Denumire contract: Subscriptie pentru software de analiza a retelelor pe 2 ani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0894 BucurestiCod fiscal: 24105500, Adresa: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212110660, Fax: +40 0216102168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Subscriptie pentru software de analiza a retelelor pe 2 ani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare subscriptie pentru software de analiza a retelelor pe 2 ani - 1 (una) bucata
II.1.6) CPV: 48732000-8 - Pachete software pentru securitatea datelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 198.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 3583, 97 lei sau echivalent alta valuta, constituita prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, a carui valabilitate va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (ex. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform modelului indicat in Formularul 3 din Sectiunea ?Formulare?).NOTA: Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi depusa in original, la sediul autoritatii contractante din str. Dinu Vintila nr. 8-10, sector 2, Bucuresti, de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor, insotita de Scrisoare de inaintare (Formularul 1 din Sectiunea ?Formulare?). Pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, echivalenta se va realiza la cursul de referinta RON/alta valuta, stabilit de BNR, din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.b)viramanet bancar, in favoarea autoritatii contractante, CUI 24105500, in contul RO80TREZ7025005XXX009367 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti.NOTA: In acest caz, dovada efectuarii viramentului bancar, semnata si stampilata de institutia bancara, se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor)si se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria de I.M.M., conform art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. In aceasta situatie ofertantul va depune in SEAP documentele doveditoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui dupa incheierea contractului, in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, valabil pe toata durata de valabilitate a contractului (ex. scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform modelului indicat in Formularul 8 din Sectiunea ?Formulare?). Constituirea garantiei de buna executie se face in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de furnizare de produse, prin prezentarea in original a instrumentului de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta va retine garantia de participare constituita de acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea ?Formulare?;NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea ?Formulare?;NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitate de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere, privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea ?Formulare?;4. Indeplinirea obligatiilor bugetareCertificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente, la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente, la bugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;NOTA: Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea ?Formulare?;NOTA: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in sensul prevazut la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt Valeanu Cornel, Simion Cristian, Orescovici Gabriel-Cristian.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P.Se va depune certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea ?Formulare?. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane?Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial.NOTA: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din cuprinsul documentului trebuie sa rezulte clar ca operatorul economic are in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Documentul poate fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: Documentele vor fi prezentate numai in traducere autorizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer