Achizitie publica - SUBSTITUENTI DE PLASMA SANGUINA SI SOLUTII PENTRU PERFUZII
Detaliu pentru invitatia numarul 322080
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322080/20.03.2012
Denumire contract: SUBSTITUENTI DE PLASMA SANGUINA SI SOLUTII PENTRU PERFUZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, -REGISTRATURA, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Cristea Voica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU-SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SUBSTITUENTI DE PLASMA SANGUINA SI SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1: NATRII HYDROGENI CARBONAS-sol.perf..8, 4% -100mlLot.2: KALII CHLORIDUM-conc.pentru.sol.perf. 7, 45%-100mlLot.3: NATRII CHLORIDUM- sol.perf..0, 9% -500mlLot.4: NATRII CHLORIDUM-sol.perf..0, 9% -250mlLot.5: NATRII CHLORIDUM-sol.perf. 0, 9% -1000mlLot.6: NATRII CHLORIDUM- conc.pentru sol.perf. 5, 85% -20mlLot.7: COMBINATII(AMINOACIZI)- sol.perf..10% -500mlLot.8: GELATINA SUCCINILATA- sol.perf. 40G/1000ml -500mlLot.9: MANNITOLUM 15%- sol.perf.100mlLot.10: COMBINATII(SOLUTIE RINGER)- sol.perf.500mlLot.11: COMBINATII(SOLUTIE RINGER)- sol.perf.250mlLot.12: COMBINATII(AMINOACIZI)- sol.perf.10%-100mlLot.13: GLUCOSUM 5%- sol.perf.5% -500mlLot.14: GLUCOSUM 10%- sol.perf.10% -500mlLot.15: GLUCOSUM 33%- sol.inj.3, 3MG/10mlLot.16: GLUCOSUM 10%- sol.perf.10% -250 mlLot.17: GLUCOSUM 5%- sol.perf.5% -250mlLot.18: DEXTRANUM- sol.perf.100G/L-in solutie de clorura de sodiu 9G/L-500mlLot.19: HYDROXYETHYL- AMIDON- sol.perf .6% -500mlLot.20: APA PENTRU PREPARATE INJECTABILE- solv.pt.uz parenteral 500 ml
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 572.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:66, 00 lei;Lot 2:57, 00 lei;Lot 3:1430, 00lei;Lot.4:110, 00lei;Lot.5:160, 00 lei: Lot 6:34, 50lei;Lot 7:184, 00lei;Lot 8:258, 00lei;Lot 9:366, 00 lei;Lot 10:100, 00 lei;Lot 11:24, 00lei;Lot 12:82, 00lei;Lot 13:1104, 00lei;Lot 14:425, 00 lei;Lot 15:36, 10 lei;Lot 16:112, 50 lei;Lot 17:161, 00lei;Lot 18:6, 30lei;Lot 19:77, 40lei;Lot 20:12, 00lei.In cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi, garantia de participare se va constitui prin cumularea valorilor corespunzatoare loturilor ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Dovada constituirii garantiei de participare va fi atasata de plicul exterior, pentru a da posibilitatea comisiei de evaluare sa returneze plicurile care contin documentele de calificare si propunerea tehnica si financiara nedeschise, in absenta garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita de autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luniaanterioara celei in care se depun oferteleLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec.Barna Laurentiu ? Manager-ec.Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie ? Consilier Juridic-dr.Majdik Vasile? Director medical-ec.Banut Daniela ? Sef Birou Achizitii Publice-farm.Kun Iudith -farmacist sef-ref.Cristea Voica ? Birou Achizitii Aviz de functionare eliberat de Ministerul SanatatiiAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate Certificat constator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniAurorizatie de punere pe piata a produsului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 15:34