Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii


Detaliu pentru invitatia numarul 343614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 343614/08.03.2013
Denumire contract: Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau-Registratura, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67-SALA DE SEDINTE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1 - NATRII HYDROGENI CARBONAS-SOL.PERF.8, 4% -100mllot 2 - KALII CHLORIDUM-CONC.PT.SOL.PERF. 7, 45%-100mllot 3 - NATRII CHLORIDUM- SOL.PERF.0, 9% -500mllot 4 -NATRII CHLORIDUM-SOL.PERF.0, 9% -250mllot 5 - NATRII CHLORIDUM-SOL.PERF.0, 9% -1000mllot 6- NATRII CHLORIDUM-CONC.PT.SOL.PERF. 5, 85% -20mllot 7 - COMBINATII (AMINOACIZI)-SOL.PERF.10% -500mllot 8 - GELATINA SUCCINILATA-SOL.PERF.40G/1000ml -500mllot 9 - MANNITOLUM 15%-SOL.PERF.100mllot 10-COMBINATII(SOLUTIE RINGER)-SOL.PERF.500mllot 11-COMBINATII(SOLUTIE RINGER)-SOL.PERF.250mllot 12 -COMBINATII (AMINOACIZI)-SOL.PERF.10%-100mllot 13 - GLUCOSUM 5%-SOL.PERF.5% -500mllot 14 - GLUCOSUM 10%-SOL.PERF.10% -500mllot 15- GLUCOSUM 33%-SOL.INJ.3, 3MG/10mllot 16- GLUCOSUM 10%-SOL.PERF.10% -250 mllot 17- GLUCOSUM 5%-SOL.PERF.5% -250mllot 18- DEXTRANUM-40/100 G/L IN SOLUTIE DE CLORURA DE SODIU 9G/L-500MLlot 19- HYDROXYETHYL-AMIDON-SOL.PERF.6% -500mllot 20- APA PENTRU PREPARATE INJECTABILE-solv.pt.uz parenteral 500 ml
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 -33, 00 lei;lot 2 ? 37, 00 lei;lot 3 ? 180, 00 lei; lot 4 ? 120, 00 lei; lot 5 ? 123, 00lei;lot 6 ? 30, 60lei;lot 7 ? 156, 00lei;lot 8 ? 127, 20lei;lot 9 ? 287, 00lei; lot 10- 225, 00lei;lot 11- 36, 00leilot 12 ? 49, 40lei;lot 13 ? 920, 00lei; lot 14 ? 392, 00 lei;lot 15- 24, 00lei;lot 16- 140, 00 lei;lot 17 ? 225, 00 lei; lot 18 ? 21, 40lei; lot 19 ? 128, 80 lei; lot 20-8, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara, sau alta institutie financiara acreditata.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, suma in conf.cu prevederile art.278 indice 1/OUG 34/2006. EHIVALENT LEU/EURO se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului . Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractuluifara TVAsi se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea.Declaratieprivind neincadrareainprevederile art. 69^1 dinOUG 34/2006Declaratieprivind neincadrareainprevederile art.181 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in lunaanterioara depuneriiofertelor.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-dr. Majdik Vasile ?Director medical-farm . Kun Judith- Farmacist sef-ec.Pintican Rodica-Birou Achizitii-ref.Pop Florentina ? Birou Achizitii -Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.-Autorizatie de punere pe piataa produsului-Legea nr.95/2006.-Certificat constator , emis de ONRC, informatiile cuprinse in acest documenttrebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie minim: lot 1 -1650, 00 leilot 2 ? 1850, 00 leilot 3- 9000, 00 leilot 4 ? 6000, 00leilot 5 ? 6150, 00 leilot 6- 1530, 00leilot 7 ? 7800, 00leilot 8 ? 6360, 00leilot 9 ? 14350, 00leilot 10- 11250, 00leilot 11- 1800, 00leilot 12 ? 2470, 00leilot 13 ? 46000, 00leilot 14 ? 19600, 00 leilot 15-1200, 00 leilot 16-7000, 00 leilot 17-11250, 00 leilot 18-1070, 00leilot 19-6440, 00leilot 20-400, 00leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer