Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sulfat de aluminiu


Detaliu pentru invitatia numarul 332751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CANAL S.A. GALATI
Numar invitatie: 332751/31.07.2012
Denumire contract: Sulfat de aluminiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL S.A. GALATICod fiscal: RO 16914128, Adresa: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Telefon: 0236 473380, Fax: 0236 473367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania, cod postal: 800058, telefon: +40 236473380, fax: +40 236473367, persoana de contact: CAMELIA SGRUMALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC APA CANAL SA, STR. C. BRANCOVEANU NR. 2 - Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sulfat de aluminiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sulfat de aluminiunecesar desfasurarii in conditii optime a activitatii societatii privind tratarea apei potabile
II.1.6) CPV: 24313123-9 - Sulfat de aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare = 4.500 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original. In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul 1: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularul 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Se solicitata prezentarea: -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). AC va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr.34/2006-Formularul 3: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt prezentate in Formularul 3.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 4.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 5; Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (eliberat cu o data de emitere de maxim 30 de zile anterior sedintei de deschidere a ofertelor), din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata;Pentru persoane fizice romane :1. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate astfel: copie "conform cu originalul" si traducerea legalizata in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare ale firmei se vor completa conform solicitarilor (formularul anexat), cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, este cu caracter informational
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari - contracte similare de produse, efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar), 1.2. Experienta similara in ultimii 3 ani: un contract ? maxim 3 contracte de produse similare a caror valoarea minima insumat sa fie echivalentul a 300.000 lei, fara TVA, valoareaestimata a contractului ce va fi atribuit prin intermediul acestei proceduri. De la benefiarul produselor similare cu cele din Caietul de sarcini se va prezenta un document/contract/proces verbal de receptie din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare., Mostra ? Sulfat de aluminiu Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer