Achizitie publica - Sunca presata de porc si Cartofi
Detaliu pentru invitatia numarul 335279
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335279/12.09.2012
Denumire contract: Sunca presata de porc si Cartofi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401296, fax: +40 264594831, persoana de contact: Reluta Lujerdean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitate Tehnica dun Cluj, Str. Daicoviciu nr. 15, sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sunca presata de porc si Cartofi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona Sunca presata de porc si Cartofi
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 295 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.partic.pt.Lot1=1305.00 lei.pt.Lot2=1800.00 lei (pt.ofert. care se incad. la Legea 346/2004- IMM se vor prezenta si docum. justif.in acest sens)- Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din gar.de partic. suma de: pt. Lot1= 652.95 lei si pt.Lot2=900.00 lei.Per.de valab. a gar.de partic. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valabil. a ofertei (cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor).Dovada constit. gar. de partic. poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.6 din HG 925/2006).- Forma de constituire a gar.de partic.care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Nota: Gar.trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autorit. contractante.Cont garantii : RO11TREZ2165005XXX006888 deschis la TrezoreriaCluj- Gar.de partic.constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de aut. contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Gar.de partic., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de aut.contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie a contractului va fi de5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.- Forma de constituire a gar.de buna executie care va fi acceptata (conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006)a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Nota: Gar.trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Cont garantii : RO11TREZ2165005XXX006888 deschis la TrezoreriaCluj.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completaFormularul nr. 2 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006 va fi solicitata si va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 2Se va completaFormularul nr. 9 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 va fi solicitata si va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3Se va completaFormularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 4Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicain conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Prof. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, D.G.A. Ec. Cornel Muresan, Dir. Economic Ec. Adriana Ochis, Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu, Sef. Serv. Social Ing. Gheorghe Salagean;Aceasta declaratie se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de tertul sustinatorDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Se va prezenta: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor .Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizataPersoanele juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr. 5 ? Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)B. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport auto utilizate la distribuirea produselor., Se va prezenta recomadare din partea unui beneficiar pentru livrare de produse similare, MostreSe vor prezentamostre din produsele ofertate panala data depunerii ofertelor.Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, factorii de evaluare nu pot fi stabiliti si apreciati in functie de caracteristicile tehnice ale mostrelor.Mostrele pot fi solicitate doar ca criteriu de calificare, nu si in caietul de sarcini. Certificat ISO 22000 sau echivalent privind managementul sigurantei alimentare, Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 13:30