Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Suplimentare lucrari de executie la obiectivul «EXTINDERE, MANSARDARE CORP ?B?, SARPANTA CORP ?A?, AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI REFACERE MEDIU, LA LICEUL ?GHEORGHE LAZAR?, ORASUL AVRIG, STR. HOREA, NR. 27, JUDETUL SIBIU?»


Detaliu pentru invitatia numarul 339032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Numar invitatie: 339032/08.11.2012
Denumire contract: Suplimentare lucrari de executie la obiectivul «EXTINDERE, MANSARDARE CORP ?B?, SARPANTA CORP ?A?, AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI REFACERE MEDIU, LA LICEUL ?GHEORGHE LAZAR?, ORASUL AVRIG, STR. HOREA, NR. 27, JUDETUL SIBIU?»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Avrig (Primaria Avrig)Cod fiscal: 4241087, Adresa: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Telefon: +40 269523101, Fax: +40 269524401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200, telefon: +40 269523101, fax: +40 269524401, persoana de contact: Primaria orasului Avrig
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, sediul Primariei Orasului Avrig.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Suplimentare lucrari de executie la obiectivul «EXTINDERE, MANSARDARE CORP ?B?, SARPANTA CORP ?A?, AMENAJARE TERENURI DE SPORT SI REFACERE MEDIU, LA LICEUL ?GHEORGHE LAZAR?, ORASUL AVRIG, STR. HOREA, NR. 27, JUDETUL SIBIU?»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tipuri de lucrari aferente contractului de suplimentare lucrari: demolari, rezistenta, arhitectura, instalatii electrice, instalatii de incalzire, deviere retea de canalizare + alimentare cu apa, utilaje termice in CT.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: in suma de 16.129, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (corespunzatoare perioadei de valabilitate a ofertei). Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile precizate de art. 86, alin 1. din HG 925/2006 modificata prin H.G. 834 din 27 iulie 2009. - Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei la casieria Primariei orasului Avrig. - Numarul de cont al Primariei orasului Avrig, in vederea constituirii garantiei pentru participare de catre ofertanti, este: RO97TREZ5815006XXX000023 ? deschis laTrezoreria orasului Avrig, judetul Sibiu. - Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. - Dovada constituirii garantiei pentru participare nu se va afla in plicul de oferta, ci va fi atasata in exteriorul ofertei impreuna cu imputernicirea si scrisoarea de inaintare a ofertei.- Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cu trei zile inainte de deschiderea ofertelor, la cursul comunicat de BNR pentru respectiva data.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si tertul sustinator trebuie sa prezinte Formularul 1.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 3.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d, din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 4.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca nu au datorii restante la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si la plata taxelor locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor atasa de catre toti participantii la procedura documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si tertul sustinator trebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 6Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat in original.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 5.In cazul in care exista subcontractant/tert sustinator, fiecare subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul nr. 5.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: Primar-Klingeis Arnold Gunter; Viceprimar-Fraticiu Gheorghe; Secretar-Grancea Mircea; Administrator Public ? Oprenea Marinela; Director economic-Marginean Ioana Simona; Responsabil organizare procedura-Alecusan Dorina si Consilierii Locali: Fraticiu Gheorghe; Badila Costin; Cermonea Daniel Ioan; Stoica Gheorghe Daniel; Brana Emil Vasile; Grama Vasile Vilhelm; Klein Peter; Rastel Roland Udo; Florea Ramona Dorina; Klingeis Leopold Alfred; David Adrian Dumitru; Cernea Nicolae; Gavrila Vasile; Sas Alexandru; Muraru Petru; Constantinescu Mircea; Lazaroaie Lazar Teodor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: A. Persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal, domenii de activitate secundare (cod CAEN), care sa ateste posibilitatea desfasurarii activitatilor precizate de COD CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).B. Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal, domenii de activitate secundare (cod CAEN), care sa ateste posibilitatea desfasurarii activitatilor precizate de COD CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).NOTA: - Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri globala medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani (fara anul in curs) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 1.600.000 lei. In functie de informatiile si documentele disponibile ale op. economic autorit. contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2 Prezentarea situatiilor financiare pentru anii 2009, 2010 si 2011. Persoanele juridice romane vor atasa bilantul contabil pe anii 2011, 2010 si 2009 inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte marimea cifrei de afaceri. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara. Se va prezenta: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) care sa contina minim un contract similar sau pana la trei contracte similare a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 800.000, 00 LEI (exclusiv TVA). Pentru contractele cu val. cumulata de cel putin 800.000, 00 LEI (exclusiv TVA), se vor prezenta ?certificari de buna executie?. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucr. si precizeaza daca au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. NOTA: Contract similar = contr. de lucrari constructii civile (pt. urmat. categorii de lucrari de constructii: structura, arhitectura, instalatii pt constructii - electrice, sanitare, termice, gaz)., Cerinta nr. 2 Utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Se va prezenta: Declaratie privind echipamentele tehnice si alte resurse tehnice de care dispune op. economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari;LISTA cuprinzand cantitatile de echipamente tehnice si alte resurse tehn. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea contractului, insotita de un extras din contabilitate-fisa mijloacelor fixe sau alte documente relevante care demonstreaza resursele tehnice de care dispune op.economic pentru indeplinirea coresp. a contr.de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmat. dotari si utilaje, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune, contr. leasing, contr. colaborare, angajament de punere la dispozitie): 1 macara fixa sau mobila;schela cu suprafata de min. 800 mp, 1 elevator; laborator omologat min gr II sau echivalent corespunzator lucrarilor., Cerinta nr. 3 Personal. Se va prezenta: Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie privind pers. responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate: Sef de santier - inginer cu specializarea constructii civile, cu vechime specifica de min. 3 ani; Coordonator instalatii pentru constructii - inginer cu specializarea instalatii pentru constructii, cu vechime specifica de min. 3 ani; Coordonator de structuri - Inginercu specializarea constructii civile cu vechime specifica de min. 3 ani; Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT pentru cerintele esentiale IX (constructii edilitare si de gospodarie comunala); Responsabil cu asigurarea calitatii. Ofertantul va nominalizapersoana care va indeplini rolul de responsabil cu asigurarea calitatii in cadrul contractului si va prezenta decizia de numire., Cerinta nr. 4 Informatii privind sustinerea din partea unui tert (daca este cazul) In cazul in care, in conformitate cu art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare/ tehnice/ profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si art. 181, lit. a), c¹) si d)., Cerinta nr. 5 Informatii privind oferta comuna (daca este cazul) In cazul unei asocieri, in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, in cadrul procedurii se vor prezenta: Formularul nr. 14 - Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora, data din partea liderului Asociatiei. Formularul nr. 15 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Formularul nr. 16 - Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica NOTA: Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului., Cerinta nr. 6 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) In cazul in care, in conformitate cu art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte a contractului, in cadrul procedurii se vor prezenta: Formularul nr. 13 - Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Anexa la Formularul nr. 13 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora NOTA: In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1 ISO 9001 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalent NOTA: Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nefiind o resursa transferabila, certificarea privind standardele de asigurarea calitatii nu poate fi prezentata de eventualii subcontractanti sau de tertul sustinator in favoarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Oferta financiara cea mai scazuta primeste 80 puncte. Punctajul celorlalte oferte se calculeaza dupa formula: Punctaj oferta curenta = (oferta financiara cea mai scazuta/oferta curenta)x80 puncte.
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica: Termenul de executie a lucrarilor poate fi intre 30 si 90 zile inclusiv. Ofertele ce propun termen de executie mai mic de 30 zile nu se puncteaza suplimentar. Termenul de executie de 30 zile sau mai mic primeste 20 puncte. Puntajul celorlalte termene de executie se calculeaza proportional, dupa formula: Punctaj termen de executie curent = (cel mai mic termen de executie ofertat mai mare de 30 zile/termen de executie curent)x20 puncte. Ofertele ce propun termen de executie mai mare de 90 zile vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on-line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer