Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Suplimentarea sistemelor clasice de incalzire cu pompe de caldura la Caminul nr. 2, Colegiul Silvic ?Bucovina?, municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 320420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc
Numar invitatie: 320420/17.02.2012
Denumire contract: Suplimentarea sistemelor clasice de incalzire cu pompe de caldura la Caminul nr. 2, Colegiul Silvic ?Bucovina?, municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului Campulung MoldovenescCod fiscal: 4842400, Adresa: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230 314425, Fax: 0230 314725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie nr.2, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230314425, fax: +40 230314725, persoana de contact: Lucian Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2, judetul Suceava, sala mica.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Suplimentarea sistemelor clasice de incalzire cu pompe de caldura la Caminul nr. 2, Colegiul Silvic ?Bucovina?, municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a investitiei ?Suplimentarea sistemelor clasice de incalzire cu pompe de caldura la Caminul nr. 2, Colegiul Silvic ?Bucovina?, municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava?:
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 768, 976.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de10.000 lei.Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% si va fi5.000 lei, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si conform precizarilor art. 86 alin. (1)-(5) din H.G. nr. 925/2006, poate fi constituita, in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare, Formular nr. 3 ? Sectiunea Modele de formulare.- Ordin de plata in contul RO36TREZ5925006XXX000051, codul unic de inregistrare CUI: 4842400, deschis la Trezoreria Campulung Moldovenesc, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Lipsa confirmarii ordinului de plata de catre banca emitenta echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si va duce, in consecinta, la respingerea ofertei.- instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Orice contestatie formulata si respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va conduce la aplicarea prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.549 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Pentru I.M.M.-uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% si va fi5 % din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Deoarece plata lucrarilor executate catre executant se va efectua intr-o singura transa, numai dupa efectuarea tragerii de la Agdministratia Fondului pentru Mediu, garantia de buna executia nu se poate constutui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In conformitate cu prevederule art. 87, lit. b) din H.G. 925/2206, garantia de buna executie se constituie nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 4 ? Sectiunea Modele de formulare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUGnr.34/2006, Formular nr. 5 ? Sectiunea Modele de formulare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 6 ? Sectiunea Modele de formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Formular nr. 7 ? Sectiunea Modele de formulare.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: Gabriel Constantin Serban ? primarMihaita Negura ? viceprimarToader Mandrila ? secretarDeasemenea, prezentam componenta comisiei de evaluare a ofertelor: Lucian Marius Nita ? presedinte cu drept de vot;Carmen Zancu ? membru;Paul Petroaie ? membru;Brandusa Bofu ? membru;Viorica Nasoi ? membru;Nicoleta Olcu ? membru de rezerva;Petronela Ignat ? membru de rezerva.Nota: Aceasta declaratie va fi completata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP, nr. 314/2010, Formularul nr. 8 ? Sectiunea Modele de formulare.Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, care sa cuprinda obligatiile de plata exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic in original, in termenul legal de valabilitate);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile de plata exigibile, la data de 25 a lunii anterioare depunerii documentatiei de calificare, (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic in original, in termenul legal de valabilitate).Persoane fizice/juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local al tarii de provenienta sau pentru punctele de lucru din Romania, daca este cazul. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora, in limba romana.In conditiile in care in tara de rezidenta a ofertantului nu se emit certificate, caziere judiciare sau alte documente necesare pentru stabilirea eligibilitatii acestuia, indeplinirea acestor cerinte se poate face de catre ofertant prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau in fata unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Situatia personala a ofertantului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de catre ORC.Persoane fizice juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerintele solicitate la Capacitatea de cexercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente, copie., Informatii privind cifra de afaceri. Se solicita realizarea unei cifre de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), de minim1.400.000 lei, in coformitate cu prevederile art. 9, lit. b), din H.G. nr. 925/2006.Pentru I.M.M.-uri cuantumul cifrei de afacerise reduce cu 50% si va fi cel putin 700.000 lei, conform prevederilor art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Se solicita prezentarea a cel putin unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarit, in ultimii 5 ani, cu o valoare de cel putin 700.000 lei, fara T.V.A., ( in baza prevederilor art. 9, lit. a) din H.G. nr. 925/2006)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la personalultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Se solicita: 1.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor specifice obiectului contractului, cu atestat valabil la data ofertarii, cu experienta in derularea unor lucrari similare.2.Responsabil cu controlul calitatii, cu experienta in derularea unor lucrari similare., Principalele dotari tehnice (aparatura, utilaje, instalatii, echipamente).Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Standardul de managemental calitatii (ISO 9001), Standardul de managementde mediu (ISO 14001)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer