Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Suport servere APDRP nivel judetean, regional si central


Detaliu pentru invitatia numarul 348096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Numar invitatie: 348096/06.06.2013
Denumire contract: Suport servere APDRP nivel judetean, regional si central
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitCod fiscal: 13533790, Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214022756, Fax: +40 214022753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 213101629, fax: +40 213101629, persoana de contact: Eduard Opris
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gradina cu Cai nr.3A, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal :050111, telefon +40213101629, fax: +40213101629, persoana de contact: Eduard Opris
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Suport servere APDRP nivel judetean, regional si central
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului il reprezinta imbunatatirea specificatiilor hardware ale serverelor existente la nivelul APDRP, prin servicii de intretinere si/sau reparatii si/sau inlocuire piese retea software si/sau hardware ce au disfunctionalitati intr-un termen foarte scurt in vederea asigurarii unei functionari optime si de perfomanta a functiei IT
II.1.6) CPV: 71356300-1 - Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a contractului de servcii fara TVA, respectiv: 10.504, 08 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). In conf cu prev art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va const printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc bancara, ori de catre o soc de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de particip va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la proced de atribuire a contractului de achizitie publica ? Form nr. 22, cu posib preluarii acestuia si in cazul emiterii instrum de garantare de catre o soc de asigurari. Data de referinta pentru care se va realiza echivalenta leu/euro este data public Anuntului de Participare in SEAP, la cursul leu/euro stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei.In cazul formularii unei contestatii impotriva proced de atribuire, in conform cu prevederile Art. 2781, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare, se va avea in ved fapt ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4305.20 lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulterioare: - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Ofertantul va avea posib de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estim a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit Nr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177 Deschis la: A.T.C.P.M.B.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA. Valabilitatea Garantiei de buna executie va cuprinde si perioada de garantie a sistemului informatic ce a facut obiectul contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie ? Formular nr. 21, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 11 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Daniel IFRIM ? Director Directia IT, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Eduard OPRIS ? Consilier 1A Directia Asistenta Tehnica si Leader .6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.8. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).9. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 100.000 euro.Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO/LEI2010 -4, 21222011 -4, 23912012 -4, 3620Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2010, 2011 si 2012, sau orice alte documente disponibile ale operatorilor economici din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a prestat in ultimii 3 ani (de la data termenului limita pentru depunerea ofertei) servicii similar conform celor care constituie obiectului contractului, respectiv servicii de suport tehnic a echipamentelor de tip server conform celor solicitate prin prezenta procedura, la care participarea ofertantului a fost in valoare cumulata deminimum 100.000 Euro fara TVA (pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate la pct.III2.2 )Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 8 se vor atasa documente suport ( certificate / documente / copii dupa anumite parti ale contractelor / recomandari / alte documente care sa ateste derularea activitatilor de prestare mentionate in contract, emise sau contrasemnate de beneficiari ) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
-perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Prin servicii de suport tehnic se vor intelege servicii de suport, mentenenta si reparatii a echipamentelor de tip server/PC, activitati ce vor fi luate in considerare in mod cumulativ atat ca tip cat si ca valori.In cadrul ofertei se va depune o declaratie privind partea din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze.La incheierea Contractului de servicii, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti. Ofertantul (operator economic si membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer