Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SUPRAETAJARE SI MODERNIZARE FATADA SEDIU PRIMARIE, comuna Vanatori, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 351934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)
Numar invitatie: 351934/05.08.2013
Denumire contract: SUPRAETAJARE SI MODERNIZARE FATADA SEDIU PRIMARIE, comuna Vanatori, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)Cod fiscal: 4393212, Adresa: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Telefon: 0236344004, Fax: 0236344383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Romania, cod postal: 807325, telefon: +40 236344004, fax: +40 236344383, persoana de contact: ANETA NICULET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Vanatori, Romania, cod postal: 807325, telefon: +40 236344004, fax: +40 236344383. Procedura OF-LINE cu finalizare electronica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SUPRAETAJARE SI MODERNIZARE FATADA SEDIU PRIMARIE, comuna Vanatori, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari SUPRAETAJARE SI MODERNIZARE FATADA SEDIU PRIMARIE, comuna Vanatori, judetul Galati. Valoarea estimate a contractului de lucrari la nivelul studiului de fezabilitate este de 896892 lei, conformdevizului general intocmit de proiectant echivalent cu 202536, 41 euro fara TVA. In cadrul proiectului nu sunt prevazute sume la capitolul"Diverse si neprevazute"
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 896, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare17000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-este de 90. zile - de la termenul limita de depunere a ofertelor.cursul de referinta leu/valuta se calculeaza la valoarea BNR, la data aparitiei invitatiei de participare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor mici si mijlocii(facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea nr 346/2004) garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin 1 din H.G.925/2006 actualizata: -prin virament bancar in contul RO13TREZ3065006XXX004617-Trezoreria. Mun Galati;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10, scrisoarea emisa de o banca straina va fi prezentata tradusa si legalizata? In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma corespunzatoare, in conformitate cu art. 278A1 alin (1) si (2) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 7 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Garantia de buna executie a lucrarii este de3ani de la semnarea pv de receptie la terminarea lucrarii.Restituirea garantieia)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului - verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor , garantia de bunaexecutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3.mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata cistigatoare, conditie necesara pentru buna desfasurare a contractului.ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerintea)-oferta trebuie sa cuprindasolicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii(documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala afirmei)precum si categoriilede lucrari executate de acestia.b)-Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti parteneriic)-Unul din membri trebuie numit ca partenet conducator (lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parted)- oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului , ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului , inclusiv platile, vor fiin responsabilitatea partenerului conducator( liderului)Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului Declaratie privind eligibilitatea 12A pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.UG. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -Completarea formularului Declaratie 12B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Pentru persoanele juridice/ fizice straine- un document similar al unei autoritati administrative saujudiciare ce are competente in acest sens.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Prezentarea certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice/ fizice straine- un document similar al unei autoritati administrative saujudiciare ce are competente in acest sens.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazulCerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraImputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documenteleofertei si contractul Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si prezentare formular nr 12.CPrezentare formular nr 21Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul primariei Vinatori sunt: Primar Murgu SicutaViceprimarManolachi CostelContabil Darie LilianaPresedintele comisiei de evaluare Niculet AnetaMembri comisie de evaluareSecretarTrandafir MonicaConsilier Ghinea MarianIng urbanism BuruianaGheorgheModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*-1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in copieconform cu originalul. Informatiile din certicicatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012va fi de minim 1500000lei.Se solicita Fisa de informatii generale despre ofertant -(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ) Se va lasa la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in functie de informatiile si documentele disponibile in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani - Raportati la data limita de depunerii ofertelor -ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani(Raportati la data limita dedepunerii a ofertelor)a/au executat cel putin un contract similar cu investitia ofertata.Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 800.000lei(se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, insotita de certificatul de buna executie pentru cele mai importante lucrari, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoarea care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor.)Dovada indeplinirii experientei similare se va face prinprezentarea de certificari de buna executie/documente( certificat constatator/recomandare/proces verbal de receptie/prezentarea paginilor relevante din contract) prin care sa se confirme executarea de lucrari , similare, continind referiri la: beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului ptr cele mai importante lucrari, care se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor.Completarea si prezentarea formularului 12I- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea(se anexeaza CV-uri in original si diplome , atestate si carti de munca, in copie)pentru personalulde conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului( personal de conducere etc)Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: Sef santier, 1 persoana ;cerinte-studii superioare intr-un domeniu constructii, experienta in lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari.Un (1) responsabil RTE pe domeniul constructii, (atestat profesional emis MDRT , in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, legitimatie)Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii, solicitate prin specificatiile tehniceSe vor prezenta , in mod cumulat, urmatoarele: (fara RTE)CV, conform formularului anexat;Copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitateContract individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul munciiCopia atestatului RTE de specialitate Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinind statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare si a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispuneNota : pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului se va prezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizarii lucrarilor si un angajament de participare.Acest document trebuie sa fie nominalizat pentru proiectul respectiv, sa fie valabil pe toataduratade realizare a contractului.Cerinta nr. 2Completarea si prezentarea formularului 12G Informatii privind subcontractantii, specializarea si acordul acestoraCerinta nr. 3Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatiiCerinta nr. 1Standarde de protectia mediuluiCerinta nr. 1Standarde de asigurarea calitatiiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie : ISO 9001/2008 sau echivalent.Se acceptasi ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea..In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociatinparte.Cerinta nr. 1Standarde de protectia mediuluiCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in copie.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului : ISO 14001/2005 sau echivalent.Se acceptasi ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer