Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Suprainaltare compartiment II din cadrul depozitului de zgura si cenusa intre cotele 114 ? 116 m.


Detaliu pentru invitatia numarul 337126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Numar invitatie: 337126/10.10.2012
Denumire contract: Suprainaltare compartiment II din cadrul depozitului de zgura si cenusa intre cotele 114 ? 116 m.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Suprainaltare compartiment II din cadrul depozitului de zgura si cenusa intre cotele 114 ? 116 m.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Datorita epuizarii capacitatii de depozitare a depozitului de zgura si cenusa, se impune realizarea suprainaltarii compartimentului II pentru a putea asigura depozitarea zgurii si cenusii rezultate din functionarea cazanului nr. 1 de 420 t/h pina in data de 31.12.2013.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii de participare in valoare de 6300 RON reprezentand 0, 26% din valoarea estimata a lucrarii. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar contul este: RO44RNCB0015006386320001 deschis la Banca Comerciala Romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Termenul de garantie va fi de 24 luni pentru lucrarile efectuate. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA conform art.89 alin(2)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.- Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - in original - trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12B din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.- Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.- Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".- Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii sunt: Moisa Pavel-director general, Zaharia Tatiana-presedinte comisie de atribuire, Neamtiu Corneliu, Malos Robert, Radu Piscoi, Sorin-Daniel Bogosel, Rohoska Mihai, Mang Ioan-membrii in comisia de atribuire. Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA pentru persoanele juridice platitoare de TVA, 2. Certificat constatator emis de ORC in copie conform cu originalul; doar ofertantului clasat pe primul loc ii va fi solicitat originalul/copie legalizata;Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarile tehnice specifice necesare indeplinirii lucrarii. Prestatorul va avea implementat un sistem de management integrat calitate-mediu in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, certificat de un organism de certificare national sau international acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata de pe SEAP sau poate fi ridicata gratuit de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer