Achizitie publica - Supraveghere a lucrarilor -dirigentie de santier - pentru implementarea proiectului:Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est ,municipiul Focsani?
Detaliu pentru invitatia numarul 333477
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333477/09.08.2012
Denumire contract: Supraveghere a lucrarilor -dirigentie de santier - pentru implementarea proiectului: Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est , municipiul Focsani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237/215710, fax: +40 237/216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - Sala Consiliu Local - et. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Supraveghere a lucrarilor -dirigentie de santier - pentru implementarea proiectului: Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est , municipiul Focsani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Supravegherealucrarilor, respectiv dirigentie de santier , pentru implementarea proiectului: Reabilitare si modernizare spatii publice urbane in zona de actiune sud-est , municipiul Focsani?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4040 lei Per.valab: 60 de zile de la data limita stabilita pt dep ofert Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se constituie prin: un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645 Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 ? suma de 2024, 76 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Necula Gabriel, Viceprimar: Trofin Tudorel , Manager proiect: Dragusanu Eugenia, Comp. achizitii: Petronie Vasilica; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?- ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata;Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 202.000 lei incepand cu data depunerii ofertelor;se vor atasa documente suport ( certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) care sa ateste executarea contractului/contractelor;se va completa Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani . Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei., prezentarea unei echipe formata din personal cu autorizatii I.S.Cvalabile la data depunerii ofertelor , pentru urmatoarele domenii: - Drumuri , poduri, tunele , piste de aviatie , transport pe cablu de interes judetean ;domeniu de autorizare 3.2. ;
- Drumuri , poduri, tunele , piste de aviatie , transport pe cablu de interes local ;domeniu de autorizare 3.3. ;Se vor prezenta : Formular 19 -Lista cu personalul implicat in realizarea contractuluisi Formular 20 - Curriculum vitae pentru fiecare persoana responsabila pentru indeplinirea contractului, Se va completa Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu se propun subcontractanti, se completeaza cu «nu este cazul »
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 08:31