Achizitie publica - Supraveghere executie lucrari Consolidare restaurare Biserica Golestii Badii si Biserica Inuri
Detaliu pentru invitatia numarul 285972
ORASUL TOPOLOVENI
Cod de identificare fiscala: 4229725
Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni
Telefon: 0248666259
Fax: 0248666469
Denumire invitatie: Supraveghere executie lucrari Consolidare restaurare Biserica Golestii Badiisi Biserica Inuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: 1.Contract de ? Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginte de santier pentru obiectivul de investitie ? Consolidarea ? restaurarea si valorificarea turistica a bisericii cu hramulAdormirea Maicii Domnuluidin Golestii Badii , oras Topoloveni, judetul Arges ? Lotul I ;2.Contract de ? Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginte de santier pentru obiectivul de investitie ? Consolidare ? restaurare si valorificare turistica a bisericii cu hramul Sfintii Arhangheli Mihail si GavrilInuri , oras Topoloveni, judetul Arges- Lotul II
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.03.2011 16:28
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Bucuresti nr. 111, Topoloveni, judetul Arges, cod postal 115500
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Calea Bucuresti nr. 111, Topoloveni, judetul Arges - sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Topoloveni.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 107, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.neinc.prev.art.180/181;Certif.indepl.oblig.plata buget stat/local;Decl.calitate particip.procedura;Decl reguli concurenta;Certif.ORC si CUI;Fisa inf.generale;bilant 2009si2010;Decl.pers.angajat, cadre conducere ultimii 3 ani;Lista pers.resp.?cheie? angajat pt fiecare lot;Cerinta minima?Lot 1 si Cerinta minima?Lot 2: pers. propus pt indepl. contractetrebuie sa detina atestarea MCPN de specialist/expert pt specializarea de dirigentare lucrari cf. cerinte stab.la capV.4 din fisa de date;CV pers.conducere, pers. de specialitate resp.îndepl.contract;Copie diplome, autorizatii/certif.atestare dirigintii de santier, mentionate în CV(incl.atestat MCC pt desf.de activ.de dirigentare exec.lucrari in domeniul monumente istorice-pt domeniile mentionate in fisa de date-capV.4);Decl.disponibilitate;Copii legalizate contracte munca/colaborare;Decl.protectia muncii;Decl.utilaje, echip.tehnice;Lista serv.prestate;Certif.ISO 9001.Aceste cerinte se completeaza cu cele mentionate la pctV) Fisa de date
SEAP - Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare la sectiunea Documentatie si clarificari . Garantie de participare : Lotul I - 1000 lei ; Lotul II - 650 lei;
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
propunerea tehnica
60
Descriere: Organizarea si metodologia aplicata 40 pct total, din care : organizare si planificare in timp a activitatilor pe durata contractului-15 pct ; prezentarea graficului de prezenta pe santier-15 pct ; sistem propus pentru raportarea si sistemul de comunicare cu Autoritatea Contractanta -10 pct.Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului 20 pct total, din care: -prezentarea aspectelor esentiale in indeplinirea contractului -10 pct ; identificarea riscurilor ce pot afecta indeplinirea contractului , recomandari pentru eliminarea riscurilor-10 pct