Achizitie publica - Supraveghere executie lucrari Consolidare restaurare Biserica Golestii Badii si Biserica Inuri
Detaliu pentru invitatia numarul 292068
ORASUL TOPOLOVENI
Cod de identificare fiscala: 4229725
Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni
Telefon: 0248666259
Fax: 0248666469
Denumire invitatie: Supraveghere executie lucrari Consolidare restaurare Biserica Golestii Badii si Biserica Inuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: 1.Contract de ? Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie ? Consolidarea ? restaurarea si valorificarea turistica a bisericii cu hramul Adormirea Maicii Domnului din Golestii Badii , oras Topoloveni, judetul Arges ? Lotul I; 2.Contract de ? Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitie ? Consolidare ? restaurare si valorificare turistica a bisericii cu hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril Inuri , oras Topoloveni, judetul Arges- Lotul II
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.04.2011 13:32
Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Bucuresti nr. 111 Topoloveni , judetul Arges, cod postal 115500
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Calea Bucuresti nr. 111, Topoloveni , judetul Arges - sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Topoloveni.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 107, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.neinc.prev.art.180/181;Certif.indepl.oblig.plata buget stat/local;Decl.calitate particip.procedura;Decl reguli concurenta;Certif.ORC si CUI;Fisa inf.generale;bilant 2009;Decl.pers.angajat, cadre conducere ultimii 3 ani;Lista pers.resp.?cheie?angajat pt fiecare lot;Cerinta minima?Lot1 si Lot2: pers.propus pt indepl.contracte trebuie sa detina atestarea MCPN de specialist/expert pt specializarea de dirigentare lucrari cf.cerinte stab.la capV.4 din fisa de date;CV pers.conducere, pers.de specialitate resp.îndepl.contract;Copie diplome, autorizatii/certif.atestare dirigintii de santier, mentionate în CV(incl.atestat MCC pt desf.de activ.de dirigentare exec.lucrari in domeniul monumente istorice-pt domeniile mentionate in fisa de date-capV.4;Copii conf. cu originalulcontracte munca/colaborare;Decl.protectia muncii;Decl.utilaje, echip.tehnice;Lista serv.prestate?din ultimii 3 ani;Certif.ISO 9001.Aceste cerinte se completeaza cu cele mentionate la pctV)Fisa de date
SEAP - Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare la sectiunea Documentatie si clarificari . Garantie de participare : Lotul I - 1000 lei ; Lotul II - 650 lei;
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
propunerea tehnica
70
Descriere: Organizarea si metodologia aplicata 45 pct total, din care : organizare si planificare in timp a activitatilor pe durata contractului-20 pct ; prezentarea graficului de prezenta pe santier-15 pct ; sistem propus pentru raportarea si sistemul de comunicare cu Autoritatea Contractanta -10 pct. Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului 25 pct total, din care : -prezentarea aspectelor esentiale in indeplinirea contractului -15 pct ; identificarea riscurilor ce pot afecta indeplinirea contractului , recomandari pentru eliminarea riscurilor-10 pct