Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SURSA DE TENSIUNE TIP VARIATOR DE TENSIUNE 3X (30...380V)/50Hz


Detaliu pentru invitatia numarul 327619
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Numar invitatie: 327619/22.05.2012
Denumire contract: SURSA DE TENSIUNE TIP VARIATOR DE TENSIUNE 3X (30...380V)/50Hz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: 0214042318, Fax: 0214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SURSA DE TENSIUNE TIP VARIATOR DE TENSIUNE 3X (30...380V)/50Hz
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SURSA DE TENSIUNE TIP VARIATOR DE TENSIUNE 3X (30...380V)/50Hz
II.1.6) CPV: 31682000-0 - Surse de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan de part este de: 2500 leiIn cazul unei asocieri, garan de part poate fi const de oricare din membrii asocierii. Garan pt part se va const pt suma ment, optional in urmatoarele forme: 1. Scris de garan bancara sau un instr de garan emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform F 6A sau 6B - Scris de garan bancara. Doc in orig va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valab scrisorii de garan de part va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Vir bancar prin OP in contul: RO30BPOS70903296299ROL01 deschis la BANC POST - Ag. Mag. Doc va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.Autor contrac are dreptul de a retine garan pentru parti, in temeiul preve art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu mod si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;?c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr de achizitie pub in perioada de valab a ofertei.In masura in care CNSC respinge eventuala contest depusa de ofertant, auto contr va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.III.1.1.b) Garantie de buna executieda ?nu ¦III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante- fonduri bugetareIII.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul- asociere cf. art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea F1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 F2, Declaratie privind inexistenta conflictului de interese F3, Declaratie privind participarea cu oferta independenta F4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura F5, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana. Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer