Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sv.audit pt.Reabilit mon.istoric-Ansamblul Conacului Marghiloman-(Vila Albatros si Parc Marghiloman)


Detaliu pentru invitatia numarul 310597
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BUZAU
Cod de identificare fiscala: 4233874
Adresa: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau
Telefon: 0238726092
Fax: 0238717950
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Sv.audit pt.Reabilit mon.istoric-Ansamblul Conacului Marghiloman-(Vila Albatros si Parc Marghiloman)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul«Reabilitarea monumentului istoric ?Ansamblul Conacului Marghiloman? (Vila Albatros, Parc Marghiloman), Municipiul Buzau»
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.08.2011 12:34
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa : str.Unirii nr.163, Municipiul Buzau, jud.Buzau cod 120191
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa : str.Unirii nr.163, Municipiul Buzau, jud.Buzau sala 24
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 221, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.priv.sit pers.a ofert; cert.plata taxe/impoz.bug. stat/loc;cert.const.emis de ORC; cert.inr.emis de ORC;copie leg.cert.inrg.fisc, dupa cert. atest calit de audit emis de CAFR;copie carnet mbr.CAFR vizat la zi;decl.ca nu a fost sanct.in ultimii 3 ani de CAFR Pt.pers jur.str: doc.care doved o forma de inreg/atest si aparten.dpdv prof; decl.ca in cazul in care of.este decl.castig.va prez.dov.deschid sediu perm.sau punct de lucru in Romania;decl priv.calit.de partic.la proc;cert.de part.la lic.cu of.indep;cifr.medie anuala sa fie min.440000 lei ;bil contab. pe ultimii 3 ani;decl.proprie rasp.ca daca va fi decl.castig.va incheia o asig.pt.risc prof, cf.Norme aprob.prin HG 45/2005; lst princ.serv.prest in ultimii 3 ani;dovada derul.in ultimii 3 ani de contr.simil.cu o val.min.de 220000 lei, suma obt. prin insum a max.3 ctr.simil; dov.derul.a cel putin 1 ctr.audit pt.un pr.finan. din fd.europ. neramb; decl. priv. pers.angajat si al cadr de cond în ultimii 3 ani; CV; lst. subctr;acord asoc;
Documentatia poate fi descarcata integral din SEAP.Garantia de participare :4.000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer