Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje din aluminiu


Detaliu pentru invitatia numarul 353054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 353054/27.08.2013
Denumire contract: Tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje din aluminiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje din aluminiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje din aluminiu
II.1.6) CPV: 14721000-1 - Aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 652.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part.: 70lei.Per.de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posib.de prelungire la cererea aut. contract.Mod de constituire: instr.de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o soc.de asigurari;acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev.in doc.de atrib.; lichiditati depuse la casieria aut.contractante, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de pl., cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc. Aut. contract. are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: a)si-a retras oferta, in per.de valab. a acesteia; b)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei.c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catreaut.contractanta a masurilor de remediere necesare.In acest caz, aut. contract. va retine contestatorului din garantia de part.o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1)din OUG nr.34/2006 (numai pentru lotul 1).Garantia de particip. se elibereaza cf.art. 88 din HG925/2006.In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-SAP nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 4;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul 5.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Valeriu Bunea-Director General, Panaitescu Serban Nicolae-Director Tehnic, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz-Director Comercial, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin-Ilian ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Mindrila George ? Sef Birou Plan-Analiza, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Parvulescu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic UR, Cazan Gheorghe -inginer Sef UR, Toma Catalina- Sef Birou tehnologii UR, Brados Rodica- Inginer UR, Popa Lupu Elena - Inginer UR, Andrei Amalia Eugenia- Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Rizea Laurentiu Vergil-Ingiher Serviciu Tehnic, Cronakis Iulian-Ingiher Serviciu Tehnic, Onaca Ioan Gheorghe- Ingiher Serviciu Tehnic, Jacota Maria-Consilier Juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Antonescu Viorel- Consilier Juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Dumbrava Emanuela-Consilier Juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Rusu Ileana Aurelia-Economist-Birou Contracte, Ivan Cristina Irina-Economist-Birou Contracte, Scarlat Gabriela Elena-inginer-Birou Plan Analiza, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul sunt: Valeriu Bunea-Director General, Chiru Virgil-Director Economic.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - se va completa si prezenta Formularul 6. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer