Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Table si Profile


Detaliu pentru invitatia numarul 332618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 332618/30.07.2012
Denumire contract: Table si Profile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: CUCU Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei Locale de Termoficare COLTERM SA Timisoara , str. Episcop J. lonovici nr.4, etaj I, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Table si Profile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Table si profile.Cantitati si tipodimensiuni specificate in anexa nr.1 a caietului de sarcini nr. 12400/29.06.2012
II.1.6) CPV: 14622000-7 - Otel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) 1370leipentru lotul I; 1600 leipentru lotul II; Perioada de valabilitate a GP 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. Banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pentru per. prev. in doc.de atrib., cu aplic. in mod coresp. a prev. art 86 din HG nr 925/2006 actualiz. si art. 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 act. In masura in care CNSC respinge contestatia aut. contr. va retine contestatorului din garant. de particip. suma de 685 lei pentru LOT I , respectiv 800 lei pentru LOT II .b) ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC C L T COLTERM SA Timisoara, cu conditia conf. acestuia de catre banca emitenta pana la deschid. ofert., depus la Biroul Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. c)fila CEC, cu conditia conf. acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. Daca op. econ. participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Decl. privind inc. intreprind. in categ. intreprind. mici si mijlocii?? Anexa 1 la L.nr.346/2004 act. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de particip. vor fi respinse la deschidere. In cazul in care of. a constituit garantia de participare in calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari - in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.122.Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.13.3.Decl. priv. calit. de particip. la procedura, Formular nr.174 Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 , Formular CER5.Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet.ulterioare, Formular nr.14.Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, ing.Cucu Ioan, ing.Batinas Dan, cj.Crisenescu Claudia, sing.Ticula Eleonora, c.j.Ciobotea Daniel, ing.Mihaita Adelheid, sing. Matache Lucian, tehn. Meszaros Aurelia, ing. Fazakas Imre, ing. Muresan Adrian, ing. Bozan Cristian, ing. Sontropel Dan, ing. Poenaru Virgil, sing. Ifrim Mihai, ing. Heredea Cristian.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin.sau jud. sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati -Document constatator eliberat conform art97^1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, la care s-au livrat produse similare, care sa precizeze indeplinirea in mod corespunzator a contractelor. - Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer