Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TAIAT, TOALETAT COPACI SI SCOS RADACINI


Detaliu pentru invitatia numarul 348898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Calarasi
Numar invitatie: 348898/19.06.2013
Denumire contract: TAIAT, TOALETAT COPACI SI SCOS RADACINI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: +40 0242311005, Fax: +40 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr. 140A, Calarasi, Romania, cod postal: 910058, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Primaria Calarasi - Petcu florian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Bucuresti, nr. 140A, Calarasi, Romania, cod postal: 910058, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Primaria Calarasi - Petcu florian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TAIAT, TOALETAT COPACI SI SCOS RADACINI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Taiat, toaletat copaci si scos radacini copaci, in municipiul Calarasi.
II.1.6) CPV: 77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.400, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sise va achita prin mijloacele prevazute in HGR 925/2006, actualizata, art. 86-garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(5) Prin exceptie de la prevederile alin. (1) si numai daca in documentatia de atribuire este prevazuta aceasta posibilitate, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul RO81TREZ2015006XXX000203, deschis la Trezoreria Calarsi, cod fiscal Primaria Municipiului Calarasi4445370, in cazul oferelor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M., conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea I.M.M.-urilor, anexa 1, art. 16, alin. 2, acest indicator se reduce la 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 1.209 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul valutar BNR din data de 25.06.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia de eligibilitate-formular 12A.-declaratie privind neicadradea in prevedrile art. 181-formular 12B, -declaratia privind calitatea de participant la la procedura-formular 12C, -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare ca oferta independenta-formular 3, -declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006-formular 2. -certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe anii 2010, 2011, 2012 de minim 240.000 lei. Cursul leu euro, anul 2010-1euro=4, 1285, anul 2011-1euro=4, 2379, anul 2012-1euro=4, 4560.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M., conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea I.M.M.-urilor, anexa 1, art. 10, alin. 2, acest indicator se reduce la jumatate.Bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente-in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de livrari produse. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica a unei dotari tehnice minime: - Macara 15 to ? 1 buc., - Nacela telescopica ? 1 buc., - Incarcator frontal ? 1 buc., - Autobasculanta de transpot masa lemnoasa ? 2 buc., - Rotor scos cioate ? 2 buc., - Utilaje taiere mecanica (drujba) minim - 3 buc.- Trailer auto 25 to ? 1 buc., Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are eventual intentia sa o subcontracteze-declaratie privind subcontractantul/subcontractantii partile din contract pe care acestia le vor indeplinii, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului de specialitate angajat si de conducere. - 3 (trei) muncitori cu viza de lucru la inaltime, ,Un contract in valoare de 40.000 lei.
Lista serviciilor prestate similare in ultimii 3 ani. Se vor prezenta copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte serviciul respectiv ISO 9001 SAU ECHIVALENTPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer