Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Teava de otel laminata OLT 35 KII si OL Zn


Detaliu pentru invitatia numarul 341269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TERMICA S.A.
Numar invitatie: 341269/20.12.2012
Denumire contract: Teava de otel laminata OLT 35 KII si OL Zn
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMICA S.A.Cod fiscal: RO14682110, Adresa: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Telefon: +40 230251998, Fax: +40 230257066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SECRETARIAT - S.C. TERMICA S.A. Suceava, Etaj 2, Suceava 720196, str. Energeticianului nr. 1, judetul Suceava, Romania, Telefon: +40 230251998, Fax: +40 230257066, Persoane de contact: CARMEN DIACONESCU, MIRCEA OVADIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE - S.C. TERMICA S.A. Suceava, Etaj 2, Suceava 720196, str.Energeticianului nr. 1, judetul Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Teava de otel laminata OLT 35 KII si OL Zn
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de conducte de distributie pentru stocul de interventie pe retelele de termoficare urbana.Se vor achizitiona diferite tipodimensiuni de teava de otel laminata la cald (FSLC) - OLT 35 cf. SREN 10216-2 / 2003 - OLT 35 KII, de la 25 mm la 219 mm - lungimea cumulata 1307 msi teava otel zincata serie M (OL Zn), livrata la lungimea L = 6, 00 m, pentru instalatii de la 1/2" la 4" - lungimea cumulata 1326 m.
II.1.6) CPV: 44162200-5 - Conducte de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 618.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei. Perioada de valabilitate: 95 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractanteRO72BTRL03401202381657XX, deschis la Banca Transilvania Suceava, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Se prezinta in original, dupa modelul de scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura - FORMULAR 8 din sectiunea Formulare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus ? prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante.Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru: de luni pana vineri 8.00-15.00).In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru echivalenta leu / euro se va lua in considerare cursul afisat de BNR cu cinci zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf.prev.art.90 alin.1 din HG925/2006.In momentul incheierii contractului subsecvent de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa constituie garantia de buna executie nu mai tarziu de 5 zile de la data incheierii contractului subsecvent.Contractul subsecvent intra in vigoare dupa semnarea lui, dar nu inaintea constituirii garantiei de buna executie; perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este cel putin egala cu perioada de indeplinire in totalitate a obligatiilor contractuale din contractul subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform FORMULAR 2 din sectiunea Formulare?in original;2.Declaratia pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform FORMULAR 3 din sectiunea Formulare?in original;3.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010, completata conform FORMULAR 4 din sectiunea Formulare?in original;4.Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant? - declaratie pe proprie raspundere, completata conform FORMULAR 5 din sectiunea Formulare?in original;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, completata conform FORMULAR 6 din sectiunea Formulare?in original.Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Ovidiu Dumitrescu?Director General;
- Doina Oica-Director Marketing;
- Neculai Frunzaru-Director Directie Termoficare;
- Radu Bandol-Sef Birou Juridic;
- Carmen Diaconescu-Sef Serv.Contracte;
- Daniel Mateiciuc-Sef Birou Tehnic Termoficare;
- Mircea Ovadiuc-Serv.Contracte. Prezentarea certificatului constatator?emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic, corespunzator obiectului prezentei achizitii-in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul asocierii mai multor persoane juridice in scopul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat in parte va prezenta documentele care dovedesc inregistrarea.Acordul de asociere va fi legalizat inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Fisei de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT, desacarcare de la sectiunea , ,Documente'' din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer