Achizitie publica - TEAVA DIN OTEL
Detaliu pentru invitatia numarul 346976
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346976/20.05.2013
Denumire contract: TEAVA DIN OTEL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: +40 234585050, Fax: +40 234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TEAVA DIN OTEL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Teava care face obiectul contractelor subsecvente ce vor fi atribuite in baza acordului - cadru este destinata in principal punerii in opera in cadrul reparatiilor efectuate pe reteaua de termoficare. Livrarile vor fi efectuate in baza comenzilor emise, in cantitatile specificate de achizitor si in termenul specificat in documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 715.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: LOT 1 - 2.624, 89 lei, LOT 2 - 1.944, 14 lei, LOT 3 -145, 27 lei, - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se poate constitui prin una din modalitatile prevazute la art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont bancar: RO54BRDE040SV33916590400, deschis la BRD BacauGarantia de participare poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casiereia S.C. CET S.A.Bacau- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din suma precizata.- Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in valuta, cursul de schimb de referinta este cel BNR de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si va fi constituita in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1) - (3), din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.- Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (1) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare in conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare; daca este cazul, tertul sustinator va mentiona neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 prin completarea Formularului 2.21 din Sectiunea Formulare.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document completat in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completat in conformitate cu Formular 2.4 din Sectiunea Formulare.5. Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese - neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document - intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de subcontractant si/sau tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante? COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: - Marius Ion Stanila - presedinte comisie de evaluare - director comercial;
- Neculai Balus - membru - director tehnic- Ioan Hanu - membru - consilier juridic- Neculai Dima ? membru- Andrei Teisanu - membru- Lenuta Trifan - membru membru de rezerva conform art. 72, alin. (4).- CONDUCEREA SOCIETATII: - Neculai Olaru - director general- Mariana Rusu - contabil sef Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in forma stampilata, semnata si scanata.- Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date actuale la data limita de depunere a ofertelor: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.- Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de produse solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: - Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).Operatorul economic clasat pe primul loc, va prezenta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.- Lista contine valori, perioade de livrare beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. - Dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 - sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau din strainatate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:28