Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Teava PPR


Detaliu pentru invitatia numarul 348166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 348166/07.06.2013
Denumire contract: Teava PPR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Teava PPR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 173 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 8000 lei. Perioada de valabilitate: 2luni de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat (3)si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic.Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conditiile prevazute de art.278 indice 1 , din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri incadrulconsiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATDirector Termoficare Urbana - ing.Ion COCLETSef Sectie Exploatarea -ing.Eugen IONITAT.U - maistru Dumitru CumpanasuSef Divizie Comerciala - ing. Cito DraganSef Serviciu Achizitii Publice-ing.Livia COCLETServiciul Aprovizionare - ec. Ion NeciuCompartiment Juridic ? cs. jr Radu TENEAServiciul Financiar - ec. Matei GheorgheServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVAN 1. Certificat constatatoremis de de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa TribunalulTeritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului.2. Agrement tehnic si aviz tehnic privind introducerea pe piata europeana conform HG 622/2004, documente emise de Consiliul Tehnic Permanent pentru constructii sau organisme similiare din Uniunea Europeana (se va prezenta traducere legalizata)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei) care va contine valori, perioada si locul de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Mostre-1 bucata din fiecare produs: teava, racord, mufa, teu si cot, pentru oricare din dimensiunile solicitate(Dn 25?Dn 75), care pot fi verificate prin asamblare.Elementele de legatura vor fi corespunzatoare mostrei de teava.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile acestora (brand, diametru, presiune, temperatura de lucru, material etc.)Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Standarde privind managementul calitatii Existenta certificarii pentru managementul calitatii - Copie lizibila "conform cu originalul" dupacertificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 , sauechivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer