Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Teava PPR/Al ? temperatura maxima 950 C, Pn 20 bari si piese de legatura aferente


Detaliu pentru invitatia numarul 342879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVCET SA
Numar invitatie: 342879/19.02.2013
Denumire contract: Teava PPR/Al ? temperatura maxima 950 C, Pn 20 bari si piese de legatura aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVCET SACod fiscal: RO 24423202, Adresa: Regina Maria nr. 13, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 350418634, Fax: +40 350418634
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Teava PPR/Al ? temperatura maxima 950 C, Pn 20 bari si piese de legatura aferente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 284 - 26, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 500 lei.Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se constituie prin virament bancar (RO51RNCB0263121021660001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat.NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 alin.(3) si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, avand in vedere prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, numai in situatia in care garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12 A ? se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12 B - se va completa si de catre tertul sustinator, pentru lit. a), c1) si d), daca este cazul;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20;
-Evitarea conflictului de interese? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director: ing. Damian ONETEContabil Se: ec. Safta ZANFIRInginer Sef: ing. Ion POPACompartiment Juridic si Achizitii: c.jr. Alexandru Cosmin SERBANCompartiment Tehnic: ing. Dorel POPESCU Certificat constatator, emis de de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa TribunalulTeritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara , respectiv furnizarea de produsesimilare in ultimii 3 ani .Se va prezenta o lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani.Se solicita sa prezinte unul sau mai multe certificate/documente care sa confirmefurnizarea de produse similare in valoare de minim 13000 lei fara TVA., Mostre - pentru fiecare produs in parte Standarde de asigurare a calitatii. Certificate emise de organisme autorizate, care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata invitatiei de participare in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer