Achizitie publica - Tehnica de calcul - HERITAGE
Detaliu pentru invitatia numarul 341910
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341910/19.01.2013
Denumire contract: Tehnica de calcul - HERITAGE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230/216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sewdinte, Corp F, etaj II, Universitatea Stefan cel mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tehnica de calcul - HERITAGE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Tehnica de calcul - HERITAGE? (Achizitionare Echipamente electronice: Echipament si accesorii pentru computer; Echipament de fotocopiere si de tiparire offset; Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe; Echipament fotografic; Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente); Invertoare; Pachete software si sisteme informatice)
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 099.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 1.296 lei pentru lotul 1; 292 lei pentru lotul 2; 292 lei pentru lotul 3, si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86 si art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, in functie de lotul contestat, suma de: 648, 32 lei pentru Lotul 1.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei1 euro = 4.5376 lei curs BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului nr. 5 Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 6Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator. Cerinta nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in motivele de excludere prevazute de Anexa IV la contractul mde finantare. Prezentarea Formularului nr. 3. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea Formularului nr. 9 Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului nr. 12C. Cerinta nr. 6 Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 4Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPADirector general administrativ: ing. Catalin VelicuDirector ec. si RU Ec. Elena BalanSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MunteanuOficiu juridic: jr. Delia BancuComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru adm. fin. Erica BLAHUMembru adm. fin. Lucian OPAITMembru: BogdanCocieruMembru: Alina JABACerinta nr. 7 Cazier judiciar (emis pe numele ofertantului-persoana fizica sau juridica).Se solicita prezentarea cazierului judiciar pentru ofertant - persoana fizicasau juridica), in original sau copie legalizata, prezentat in termen de valabilitate, pentru a dovedi faptul ca ofertantul nu se incadreaza in una din motivele de excludere de la procedura de achizitie publica, mentionate in Anexa IV, pct. 2.4, (2) si (5), de la contractul de finantare. (Candidatii sau ofertantii vor fi exclusi de la participarea laprocedura de achizitie publica daca: (2) au suferit condamnari pentru o infractiune legata de conduita profesionala printr-o hotarare judecatoreasca ramasa definitiva (res judicata); (5) au facut obiectul unei hotarari judecatoresti ramase definitive (res judicata) pentru frauda, coruptie, implicarea intr-o organizatie criminala sau alta activitate ilegala in detrimentul intereselor financiare ale Comunitatilor;). Cerinta nr. 8 Certificat de atestare fiscala.Ofertantul va prezenta un certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata, prezentata in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Cerinta nr. 9REGULA NATIONALITATII - ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.Participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din Statele membre UE, statele beneficiare ale Instrumentului de Pre-Aderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica Iugoslava Macedonia, Muntenegru, Serbia, inclusiv Kosovo, Turcia), statele membre EEA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia), statele beneficiare ale Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordania, Liban, Libia, Republica Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasia Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina), precum si celor stabilite intr-o tara aflata in reciprocitate.In cazuri exceptionale, bine justificate, participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din tari care au legaturi economice-comerciale traditionale sau conexiuni geografice cu tarile vecine UE, respectiv alte tari decat cele enuntate anterior. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte: a) obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si obiectul contractului;b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate este de 30 de zile de la data emiterii.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1informatii generale despre ofertant, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara pt fiecare lot (LOT I, LOT II LOt III)
Punctaj tehnic Lot I Lot II Lot III
60
Descriere: LOT I Subfact tehni p1.1: Caract teh si funct PC and notebooks (27) Caract teh si funct Multimedia projector and wallscreen (4) Gar Multimedia projector(1) Gar wallscreen (1) Caract teh si func DVD-record (2) Gar DVD-record (1) Caract teh si funct Copy machine (8)Gar Copy machine (2) Caract teh si funct ScannerA-3(4)Gar ScannerA-3 (2) Caract teh si function Colour laser printer (4) Gara Colour laser printer (2) Caract tehnice si funct UPS for 8 PC (3) Caract teh si funct Portable scanner (4) Gar Portable scanner (2)Caract teh si functi TV (4) Gar TV (2) Caract teh si functi Digital camera (4) Gar Digital camera (1) Caract teh si funct Video camera (6)Caract teh si funct Voice Recorders (3) Caract tehn si funct Phone/Fax (2) Caract teh si funct Graphics tablet (6) Caract tehn si funct GPS (3) Caract tehn si funct Car inverter (2)LOT II Subfact teh p1.2Garant (20) Caract tehn si functi (80).LOT III Subfactehn p1.3: Menten (15) Caract tehn si funct (55) Term de livr (30).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13, corp F, parter
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (COD MIS ETC 829, cu titlul ? Historical and ethnographic heritage ? part of the sustainable developm)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 16:00