Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tehnica de calcul ? HERITAGE 2


Detaliu pentru invitatia numarul 346760
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 346760/15.05.2013
Denumire contract: Tehnica de calcul ? HERITAGE 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230/216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13, corp F, etaj II, Sala de sedinte 216
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tehnica de calcul ? HERITAGE 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tehnica de calcul - HERITAGE? (Achizitionare Echipamente electronice: Echipament si accesorii pentru computer; Echipament de fotocopiere si de tiparire offset; Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe; Echipament fotografic; Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente); Invertoare;)
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 510 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 350 eurosi va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, Retinerea g.p. se va face in conditiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 si 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, o suma in conditiile prevazute de lege.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423Cursul care se va lua in calcul pentru calculul echivalentei garantiei de participare din alta valuta in lei, este cursul valuta /leu al BNR din data de 11.04.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului nr. 5 Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 6Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 6Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea Formularului nr. 9 Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului nr. 12CCerinta nr. 5 Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 4Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator cat si de subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPAProrector: prof. univ. dr. ing. Mihai DIMIANProrector: prof. univ. dr. Stefan PURICIProrector: prof. univ. dr. Gabriela PRELIPCEANProrector: prof. univ. dr. Mircea DIACONUDirector Economic si R.U: Ec. Elena BALANDirector General Ad-tiv: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru adm. fin. Erica BLAHUMembru: Alina JABACerinta nr. 6 Cazier judiciar (emis pe numele ofertantului-persoana fizica sau juridica).Se solicita prezentarea cazierului judiciar pentru ofertant - persoana fizicasau juridica), in original sau copie legalizata, sau copie conform cu originalulprezentat in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor pentru a dovedi faptul ca ofertantul nu se incadreaza in vreunul din motivele de excludere de la procedura de achizitie publica, prevazute de art. 180 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 7 Certificat de atestare fiscala.privind indeplinirea la zi a obligatiilor exicibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata, sau copie conform cu orginalul din care sa reaiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se pdenun ofertele/candidaturile.Cerinta 8 se solicita conform punctului 2.1 al Anexei IV la contractul de finantare nerambursabila-proceduri pentru achizitiile efectuate de catre beneficiarii de finantare nerambursabila in contextul actiunilor externe ale Comunitatii Europene.REGULA NATIONALITATII - ofertantii trebuie sa faca dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.Toti ofertantii trebuie sa-si declare nationalitatea (criteriu de selectie) prin prezentarea unui Certificat de inregistrare/Certificat constatator al persoanei juridice emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul sau actul juridic in baza caruia s-a dobandit personalitatea juridica ? in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie cf. cu originalul, , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.Participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din Statele membre UE, statele beneficiare ale Instrumentului de Pre-Aderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica Iugoslava Macedonia, Muntenegru, Serbia, inclusiv Kosovo, Turcia), statele membre EEA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia), statele beneficiare ale Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordania, Liban, Libia, Republica Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasia Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina), precum si celor stabilite intr-o tara aflata in reciprocitate.In cazuri exceptionale, bine justificate, participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din tari care au legaturi economice-comerciale traditionale sau conexiuni geografice cu tarile vecine UE, respectiv alte tari decat cele enuntate anterior.Cerinta nr. 10Fisa de informatii generale despre ofertantModalitatea de indeplinirePrezentarea formularului nr. 20 - Fisa de informatii generale despre ofertant Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii datele prezentate in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
P1CtfPC;P2CtfPrjscr;P3CtfDVDrec;P4CtfCopym;P5CtfScn?3;P6Ctflaserpr; P7CtfUPS;P8CtfPortscn;P9CtfTV;P10Ctf Digicam;P11CtfVidcam;P12CtfVoiceRc;P13CtfFax; P14CtfGraphtab;P15CtfGPS;P16CtfCarinv;P17CtfInfs
60
Descriere: Pct max/pon P1 16, 2, Pct max/pon P2 1, 2, Pct max/pon P3-1, 2, Pct max/pon P4-4, 2, Pct max/pon P5-2, 4, Pct max/pon P6-2, 4, Pct max/pon P7-1, 8, Pct max/pon P8-2, 4, Pct max/pon P9-2, 4, Pct max/pon P10-2, 4, Pct max/pon P11-2, 4, Pct max/pon P12-1, 8, Pct max/pon P13-0, 6, Pct max/pon P14-3, 6, Pct max/pon P15-1, 8, Pct max/pon P16-1, 2, Pct max/pon P17-12. Metodologia de acordare a punctajelor este mentionata la sectiunea VI.3.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer