Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TEHNICA DE CALCUL


Detaliu pentru invitatia numarul 351315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA RASIROM
Numar invitatie: 351315/29.07.2013
Denumire contract: TEHNICA DE CALCUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA RASIROMCod fiscal: RO7061781, Adresa: STRADA PINUL ALB NR. 3, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212306477, Fax: 0212310206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INSTALATII ELECTRICE-SISTEME COMPLEXE DE SECURITATE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de : componente de calculator, laptopuri+genti, monitoare, imprimanta
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este: LOT I-1478 lei, LOT II-144 lei, LOT III-770, LOT IV-140.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formularul 12); -Virament bancar in contul autoritatii contractante nr.: RO 03 RNCB 0072 0385 2848 0001, BCR S1;
- Depunere numerar la casieria unitatii.NOTA: Conform art. 86 alin. (5) si (6) din H.G. nr. 925/2006, in situatia in care garantia de participare se constituie prin virament in contul autoritatii contractante, aceasta va fi luata in considerare numai daca ofertantul prezinta ordinul de plaa validat de banca/trezorerie pana cel mai tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 12A - in original, semnata si stampilata;2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 in conformitate cu FORMULARUL 12 B- in original, semnata si stampilata;3. - Certificat de atestare fiscala, in copie certificata "conform cu originalul?, valabil, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor;4. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata "conform cu originalul?, valabil, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor;5. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR 12C - in original, semnata si stampilata;6. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta ( conform Ordin Autoritatea Nationala pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010)- FORMULAR 12D- in original, semnata si stampilata;7. ? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Se va transmite o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- FORMULAR 12 E- in original, semnata si stampilata;Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica este dl. dr. ing. TOLESCU AURELIAN, directorul general al regiei; director economic - dna Miu Diana; director tehnic- dl Anghel Ion, sef Birou Vanzari ? dl Tudor Claudiu, sef birou Achizitii- Georgescu Cristina, sef birou Aprovizionare, depozitare, transport- Nenciu Victor, consilier juridic- Vasile Nastase) este exclus din procedura de atribuire Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata "conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, emis inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de produse care fac obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- copie legalizata/ copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare. Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) a furnizat produse similare. Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea FORMULARULUI 5 privind experienta similara pentru furnizarea de produse similare in decursul ultimilor 3 ani. Pentru fiecare contract mentionat in lista FORMULARULUI 5 se vor atasa ca documente suport certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea, valoarea furnizarii. Certificatul de acreditare a sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer