Achizitie publica - Tehnica de Calcul: Laptopuri si Calculatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 347951
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347951/03.06.2013
Denumire contract: Tehnica de Calcul: Laptopuri si Calculatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400084, telefon: +40 264595875, fax: +40 264450675, persoana de contact: Petre Struguras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tehnica de Calcul: Laptopuri si Calculatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Laptopuri - 7 bucatiCalculatoare - 15 bucati
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare astfel: LOT.1-560, 00 lei, LOT.2 - 1.200, 00 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca. 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor.DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA TRANSMITE SI IN ORIGINAL LA ADRESA DIRECTIEI GENERAL ADMINISTRATIVA : STR I.I.C. BRATIANU NR 14 - SERVICIUL APROVIZIONARE , CLUJ NAPOCA 5.Conform art. 278?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 280, 00 lei pentru LOT 1 si600, 00 lei pentru LOT 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Se va mentiona faptul ca data de referinta la care se va face echivalenta lei/alta valuta va fi data publicarii invitatiei/anuntului de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A) din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cuCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- .Persoanele care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Rectorul Institutiei Acad. prof. Ioan Aurel PopProrector : Prof.univ.dr.Dan LazarProrector : Prof.univ.dr.Ioan BolovanDirector General- Administrativ Ec. Ioan NeagDirector Financiar-Contabil Ec. Istvan PusokDirector Directie Tehnico- Administrativa Conf.univ.dr.Cosmin- Vasile IrimiesDirector Proiect: Prof. Dr. Doru RadosavSef Birou Aprovizionare Sing. Traian BocConsilier juridic Alexandru BrasoveanuExpert tehnic: Lavinia StanResponsabil achizitie: Struguras PetreSef Birou Achizitii: Andrea Diana Monica Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conditiile art.172 din O.U.G.34/2006.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- prezentarea listei privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerinta minima: Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, lasandu-se la latitudinea ofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sau suma a valorilor este de minim 28.000, 00 lei pentru LOT.I, minim 60.000, 00 pentru LOT.II. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta. Se va prezenta Formularul nr. 10(12E) - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 15:53