Achizitie publica - Tehnica de calcul, Software, echipamente de retea
Detaliu pentru invitatia numarul 350628
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350628/18.07.2013
Denumire contract: Tehnica de calcul, Software, echipamente de retea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Carol I, nr.11, Iasi, IASI, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031, fax: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tehnica de calcul, Software, echipamente de retea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de Tehnica de calcul, Software, echipamente de retea
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 160 lei, Lot 2 - 230 lei, Lot 3 - 320 lei, Lot 4 - 240 lei, Lot 5 - 170 lei, Lot 6 - 170 lei, Lot 7 - 240 lei, Lot 8 - 260 lei, Lot 9 - 70 lei, Lot 10 - 1 leu, Lot 11 - 120 lei, Lot 12 - 220 lei, Lot 13 - 40 lei, Lot 14 - 120 lei, Lot 15 - 320 lei, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor) : Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original ; sau- virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/alta valuta (curs valutar BNR) va fi cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Nu se solicita garantie de buna executie pentru contractele cu o valoare sub 10000 lei, fara TVA.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare cu o valoare mai mare de 10000 lei fara TVA: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data depunerii acesteia);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 19, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUG nr. 34/ 2006-completare Formular nr. 12B (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr.34/2006 (completare formular atasat si mentionarea in formular a listei cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantaRector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu-Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Gabriela AlexoaeiAdministrator financiar ing. Daniela BrighiuAdministrator financiar fiz. Ramona CreangaAdministrator financiar ec. Gabriela CretuAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar ec. Cosmin UngureanuAdministrator financiar jr. Dan Tvetcu Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si de la sediul autoritatii contractatnte, Tel 0232/201039 fax0232/201148 in atentia Ec. Cosmin Ungureanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 07:58