Achizitie publica - ?Telecontrol statii de MT Valea Jiului"
Detaliu pentru invitatia numarul 353934
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353934/19.09.2013
Denumire contract: ?Telecontrol statii de MT Valea Jiului"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Telecontrol statii de MT Valea Jiului"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - lucrari de constructii (demolari, reparatie acoperis, reparatie canal de cabluri, constructii camine tragere, refacere gard, amenajare camera protectii)- procurare de echipament si materiale- elaborare DDE parte constructiiValoarea estimata totala a contractelorce urmeaza a fi incheiate pentru cele 2 loturi este de 2.669.160 lei(fara TVA) din care : - Valoarea lucrarilor, materialelor si echipamentelor puse la dispozitiede ENEL este de 1.306.250 lei fara TVA- Valoarea estimata a contractelor ce urmeaza a fi incheiate pentru cele 2 loturi(functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 1.239.700, 00 lei fara T.V.A.-Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (2^1) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) este 123.210, 00 lei (fara T.V.A.)adica 64.930 lei reprezentand 10, 11% pentru lotul 1 si 58.280 lei reprezentand 9, 76% pentru lotul 2 din valoarea estimata a contractelor de achizitie publica pentru lotul 1, respectiv lotul 2, astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari pentru fiecare lot.Valoarea estimata a contractelor ce urmeaza a fi atribuite este constituita din valoarea de 1.130.840 lei fara TVA reprezentand lucrarile de executie si din valoarea de 108.860, 00 lei fara TVA reprezentand valoarea serviciilor de proiectare.Ofertantul va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al propunerii financiare, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute, respectiv 10, 11% pentru lotul 1 si 9, 76% pentru lotul 2 la valoarea propunerii financiare constituite/depuse a fiecarui lot(fara diverse si neprevazute).Propunerea financiara totala care va fi evaluata de autoritatea contractanta va cuprinde propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) si valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 669, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: Lot1:9.600 RON/4.800 RON pt I.M.M.; Lot2:9.000 RON/4.500 RON pt I.M.M.;. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original; O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE BANAT Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la CITIBANK Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b). Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b). Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 20.08.2013 1 euro = 4, 4500 lei;pentru alte valute se va lua in considerare cursul de schimb BNR din data de 20.08.2013. La procedurile online, instrumentul de garantare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunderea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante din Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 41*43, sector 1, corp C, et.1, Serviciul Achizitii, de catre toti operatorii economici, insotita de declaratia I.M.M. (daca este cazul).
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din valoarea contractului fara TVA. B.Perioada pt. care se constituie garantia de buna executie este durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de 24 luni. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a)Scrisoare de garantie bancara de buna executie care va constitui anexa la contract;b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). Restituirea garantiei de buna executie se va efectua Cf. HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei), art. 92, alin.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1;2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1. F2-1 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator. ;2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2. F2-2 se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator;Tertul sustinator trebuie sa faca referinta in Formularul F2-2 la art. 181, literle a), c indice 1 si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiileprevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General-Giuseppe Fanizzi-Director Achzitii Cosmin Trofin-Manager Achzitii -Cristian Bogdan-Responsabil procedura achizitie - Carmen Iancu-Membri Comisie de evaluare: Daniela Sarbu, Daniela Adina Tudoran, Membri de rezerva Comisie de evaluare: Violeta Peste, Anca Irina Mocanu-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: Lot 1:1.280.000lei (640.000, 00 lei pentru I.M.M.).Lot 2:1.180.000 lei (590.000, 00 lei pentru I.M.M.).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru LOT 1: a) lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare in baza a cel putin un contract sau un numar maxim de 2 contracte de lucrari, a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 590.000 lei(fara TVA), insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; b) lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in baza a cel putin un contract sau un numar maxim de 2 contracte de servicii de proiectare, a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 43.000 lei(fara TVA), insotita de certificari/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a cel putin un contract sau maxim doua contracte, ce cuprinde atat proiectare cat si executie., Pentru LOT 2: a) lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare in baza a cel putin un contract sau un numar maxim de 2 contracte de lucrari, a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 530.000 lei(fara TVA), insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; b) lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in baza a cel putin un contract sau un numar maxim de 2 contracte de servicii de proiectare, a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 65.000 lei(fara TVA), insotita de certificari/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a cel putin un contract sau maxim doua contracte, ce cuprinde atat proiectare cat si executie., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului. Personalul/organismul tehnic de specialitate trebuie sa fie calificat in domeniile aferente obiectivului de investitii. Se va prezenta Formularul F6, Documente doveditoare pentru minim: - un electrician autorizat grupa III SSM de catre o terta firma sau decatre firma participanta- un verificator tehnic atestat de catre M.L.P.A.T., conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii- diplome atasate pt personalul tehnic necesar executarii lucrarii;, Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca. Se va prezenta CV persoana responsabila SSM., Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini, pe intreaga durata de derulare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate, ofertantul castigator va transmite in 5 zile lucratoare de la comunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare. Se va prezenta Formularul F7., Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) trebuie prezentate de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Formularul F21., Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, repectiv indicarea procentajului din total lucrare. 2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora. 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. 4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007; Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008. Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare., Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005 Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 14:50