Achizitie publica - Telefonie si transmisie date pentru anii 2013 ? 2016
Detaliu pentru invitatia numarul 348387
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348387/12.06.2013
Denumire contract: Telefonie si transmisie date pentru anii 2013 ? 2016
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATECod fiscal: 22838777, Adresa: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 0372069869, Fax: +40 0372069888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888, persoana de contact: GABRIEL PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (control administrativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Telefonie si transmisie date pentru anii 2013 ? 2016
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionarea serviciilor de telefonie si transmisie date pentru anii 2013 ? 2016.
II.1.6) CPV: 64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 328 - 129, 600 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie pentru participare: 11.000 lei.In baza prevederilor art. 278^1, lit. b) din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contesta?ia, a.c. va re?ine contestatorului din garan?ia de participare suma de 4.347, 57 lei.Garantia de participare se constituie cf. prevederilor art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 11 sau orice alt model, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO40TREZ7005005XXX002160 al ANI, deschis la A.T.C.P.M.B.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/ instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertan?ilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens) garan?ia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat (Formularul nr. 9).Observa?ie: Ofertele care nu sunt inso?ite de documentele de constituire a garan?iei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidate precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul nr. 4). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 5).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6). Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizi?iei in cauza ?i documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dl. Horia GEORGESCU - Pre?edinte, Dl. Bogdan STAN - Vicepre?edinte, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Direc?ia Economica, Dna Ioana LAZAR ? Director General, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare, respectiv Comisia de evaluare a ofertelor compusa din Dl. Gabriel PANAIT ? Consilier Superior, Compartimentul de Investi?ii ?i Achizi?ii Publice, Dna Cristinela GROSU ? ?ef Serviciu, Serviciul de Tehnologia Informa?iei ?i Dl. Drago? Aurel VAIDA ? Consilier Juridic Superior, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare.5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscal emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Ofertan?ii nereziden?i vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita ofertan?ilor ? persoane juridice straine - prezentarea ?i a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situa?ia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stua?iile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de servicii.In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de e?alonare a pla?ilor obliga?iilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada pla?ii la zi a datoriilor ree?alonate (unde este cazul) ?i graficul de ree?alonare.6. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal al contribuabililor reprezinta un mijloc de eviden?a ?i urmarire a disciplinei financiare a acestora. Scopul acestuia este de a preveni ?i de a combate evaziunea fiscala precum ?i de a intari administrarea impozitelor ?i taxelor datorate bugetului de stat. In cazierul fiscal se ?ine eviden?a persoanelor fizice ?i juridice, precum ?i a asocia?ilor, ac?ionarilor ?i reprezentan?ilor legali ai persoanelor juridice, care au savar?it fapte sanc?ionate de legile financiare, vamale, precum ?i cele care privesc disciplina financiara.Conditie de calificare: sa nu existe men?iuni cu privire la savar?irea de fapte sanc?ionate de legile financiare, vamale, precum ?i cele care privesc disciplina financiara.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.7. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal este fi?a de eviden?a care con?ine antecedentele penale, judiciare ale unei persoane sau firme. Documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».Conditie de calificare: sa nu existe men?iuni cu privire antecedentele penale, judiciare.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. 1. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Autorizatia emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) pentru furnizarea de servicii de telefonie si de comunicatii electronice. (conf. O.U.G. nr. 111/ 2011).Conditie de calificare: ofertan?ii au obliga?ia de a prezenta Autoriza?ia ANCOM, pentru activitatea desfa?urata pentru cerin?ele documenta?iei de incheiere a acordului-cadru.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului acordului-cadruCondi?ie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 378.380 leiCerin?a obligatorie: Completare Formularul nr. 8.Cursul de referin?a RON/EURO mediu al BNR/ info europa pentru anul: - 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO.Aten?ie! Ofertantul care solicita reducerea cerin?ei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Cerin?a nr. 2Extras din bilan?urile contabile pe ultimii 3 ani, din care sa rezulte cifra de afaceri completata in formularul nr. 8Cerinta obligatorie: Prezentarea extrasurilor bilan?urilor contabile vizate de M.F.P. pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta copii lizibile conforme cu originalul semnate si stampilate de pe pagina cu viza M.F.P. si de pe cea cu cifra de afaceri, in parte de catre ofertant. In locul bilan?ului pentru ultimul an financiar (2012), operatorul economic poate depune alte documente edificatoare. in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situa?iei economice ?i financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin 1 contract, maxim 2 contracte avand ca obiect servicii similare a carui/ caror valoare cumulata a fost de minim189.190 lei fara TVACerinte obligatorii: CompletareFormularul nr. 10.Prezentare de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Cursul de referin?a RON/EURO mediu al BNR/ info europa pentru anul: - 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO., Cerin?a nr. 2Informa?ii despre asociereDupa caz, Completare Formularul nr. 14., Cerin?a nr. 3Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraDupa caz, Completare Formularul nr. 15. Cerin?a nr. 1Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Cerinta obligatorie: operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?., Cerin?a nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securita?ii informa?iei, respectiv ISO 27001 sau echivalent.In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securita?ii Informa?iei din cadrul Agen?iei Na?ionale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001, se solicita ca operatorul economic sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic in curs de certificare, pentru ca aceasta situa?ie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformita?i care ar putea afecta protec?ia resurselor informa?ionale ale Agen?iei Na?ionale de Integritate.Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 09:17