Achizitie publica - ,,Teren sport, comuna Valea Mare Pravat, judetul Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 348497
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348497/13.06.2013
Denumire contract: , ,Teren sport, comuna Valea Mare Pravat, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)Cod fiscal: 5010196, Adresa: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Telefon: 0248557112, Fax: 0248557112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +40 0248557112, fax: +40 0248557112, persoana de contact: Primaria Valea Mare Pravat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Valea Mare Pravat, STR. BRASOVULUI NR.197, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Teren sport, comuna Valea Mare Pravat, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , Teren sport multifunctional, comuna Valea Mare Pravat, judetul Arges?valoarea contractului = 247.523lei fara TVA din care: - valoarea lucrarilor=234.001lei fara TVA;
- valoarea aferenta procentuluide diverse si neprevazute= 13.522 lei fara TVA;
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 523 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.600 lei fara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de2.340, 01 lei;In conf.cu prevederile art.278^1 alin.2, prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatieModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar - Primaria Comunei Valea Mare Pravat, judetul Arges, CF: 117805, Cont: ROTREZ04724510220XXXXX deschisla Trezoreria Campulung Muscel;ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.iiii) Cursul euro/leu la care se vor raporta ofertantii este cel stabilt de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului(Formular nr.26).Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazulCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, vor fi prezentate si de terul sustinator daca este cazul.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 lit. a, c1 si d din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCerinta nr.5Calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 6Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta cu oferta independenta si in concordanta cu regulile de concurenta.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 7Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functii de raspundere sunt: -Boncoi Ion?primar;
-Pavel Adrian ? viceprimar;
- Iosifescu Ion ? secretar;
- Cioaca Lucian? contabil sef;
- Jotu Gheorghe- architect sef;
- Fica Liliana Georgiana- consilier juridicDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului Documente privind forma de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic1)Persoane juridice/fizice romane. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta, in etapa de evaluare a ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2)Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Daca un grup de operatorieconomici depune o eferta comuna aceasta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care o va realiza.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, sau echivalente, Cifra de afaceri globala peultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 234.001lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte cel putin un contract care contine lucrari similare in valoare de cel putin 234.001 lei fara TVA; Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Resurse tehnice. - Buldozer - Compactor autopropulsat cu rulouri; - Compactor autopropulsat pe pneuri; - Autobasculanta; - Autocisterna cu dispersie de stropit; - Perie mecanica pentru curatat; - Autospeciala pentru transportul betonului (autobetoniera), Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier - inginer in constructii civile: minim 1 persoana ; - responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile: minim 1persoana;Cerinta obligatorie: -sef santier - inginer in specialitatea constructii civile: minim 1persoana ;
- responsabil tehnic cu executia pregatit in specialitatea constructii civile: minim 1persoana;Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: -angajamentele de disponibilitate pentru lucrare, semnate in original, din partea fiecarui angajat prezentat.- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta atestatele. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentela data limita a depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data limita a depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Temen de executie
15
Descriere:
Garantia lucrarii
15
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 14:27